امیرحسین فشنگچی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

کلید قهرمانی پرسپولیس در اهواز است/ برای لیگ برتری شدن امید زیادی داریم

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۰۱۵۰۷
کلید قهرمانی پرسپولیس در اهواز است/ برای لیگ برتری شدن امید زیادی داریم
هافبک اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس این فصل یکی از کامل‌ترین و بهترین تیم‌ها را در اختیار دارد.

امیرحسین فشنگچی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیم فوتبال هوادار در رقابت‌های لیگ دسته اول اظهار داشت: تیم ما از شانس زیادی برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر برخوردار است. تا پایان فصل 3 بازی مهم و سخت را پیش روی داریم و با توجه به شرایط خوب فنی و روحی و روانی خوبی که در تیم حاکم است امیدواریم که بتوانیم نتیجه تلاش مان در طول فصل را گرفته و به لیگ برتر صعود کنیم.

مربی- بازیکن هوادار درخصوص شرایطی که پس از مصدومیت و جراحی‌اش دارد، تاکید کرد: چند ماهی است که پای مصدومم را جراحی کرده ام و دوران نقاهتم را پشت سر می گذارم. در تلاش هستم کلاس های مربیگری ام را ادامه دهم و مدارک لازم را در این عرصه بگیرم. هنوز درمورد اینکه پس از رفع مصدومیتم بازی ام را ادامه بدهم یا تمرکزم را روی مربیگری بگذارم، تصمیم نهایی ام را نگرفته ام.

هافبک اسبق پرسپولیس درمورد شرایط سرخ‌پوشان در لیگ بیستم به خبرنگار برنا گفت: همانطور که پیش بینی می شد پرسپولیس امسال هم جدی ترین مدعی قهرمانی است. این تیم در سال های اخیر با حفظ روحیه قهرمانی و همبستگی اش توانسته افتخارات و قهرمانی های ارزشمندی را به دست آورد و این روند در این فصل هم حفظ شده است. در لیگ امسال رقابت خوب و شانه به شانه ای بین پرسپولیس و سپاهان اتفاق افتاده و من شانس پرسپولیس را برای کسب قهرمانی در لیگ بیشتر از سپاهان می دانم. البته رقابت امسال تیم ها برای قهرمانی سخت تر است و شاید این موضوع باعث شود کار شناسایی قهرمانی به روز آخر کشیده شود.

او تاکید کرد: پرسپولیس این فصل یکی از کامل ترین و بهترین تیم ها را در اختیار دارد. در شرایطی که ترکیب اصلی و نیمکت ذخیره های خوبی در اختیار کادر فنی است در بحث مدیریتی و کادر مربیان بهترین اتفاق ها برای پرسپولیس رخ داده و این مجموعه یکپارچه و همدل تا به امروز نتایج خوبی را کسب کرده و شانس مسلم قهرمانی خواهد بود.

فشنگچی با تاکید بر حساسیت بالایی که در بازی این هفته پرسپولیس و فولاد در اهواز حاکم است، گفت: فولاد حریف سرسختی برای پرسپولیس است. جواد نکونام تیم خوبی را در اختیار دارد و بدون شک در خانه می خواهد بهترین نتیجه را برابر پرسپولیس کسب کند. به نظر من کلید قهرمانی پرسپولیس پیروزی و موفقیت در اهواز است. اگر پرسپولیس این دیدار را با برد پشت سر بگذارد که احتمال آن زیاد است، می توان گفت قهرمانی پنجمش را مسجل کرده و این رکورد جذاب و فوق العاده را برای خود به ثبت برساند. پرسپولیس با نیروهای خوب و کادر فنی کارآمدی که در اختیار دارد، می تواند پیروز این میدان شود به این شرط که مثل دیدارهای اخیرش هوشمندانه و با برنامه در زمین حضور پیدا کرده و با استفاده حداکثری از توان و پتانسیل فردی و فوتبالی اش برنامه های حریفش را خنثی کند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز