رضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

ارزش این تساوی با توقف سپاهان بیشتر شد/ در قهرمانی پرسپولیس شک ندارم

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۰۳۲۰۶
ارزش این تساوی با توقف سپاهان بیشتر شد/ در قهرمانی پرسپولیس شک ندارم
مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شک و شبهه ای در قهرمانی پرسپولیس وجود ندارد.

رضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به دیدار دو تیم فوتبال فولاد و پرسپولیس اظهار داشت: اگر درجه گرمای هوا کمی پایین تر بود بدون شک بازی زیباتری را در اهواز می دیدیم و گرمای زیاد و شرایط خاص جوی بر شرایط فنی دو تیم به خصوص پرسپولیس تاثیر منفی گذاشته بود.

او در ادامه تصریح کرد: اگرچه گرمای هوا شرایط را سخت کرده بود اما این دیدار از نظر سرعت و انتقال توپ شرایط خوبی داشت و دو تیم بازی فیزیکی و درگیرانه ای را از خود به نمایش گذاشتند، تنها اشکال کار این بود که موقعیت گل خاصی را روی دروازه دو تیم شاهد نبودیم تا در نهایت تیم ها به تقسیم امتیازات رضایت دهند. شرایط و گرمای شدید هوا علاوه بر شرایط بدنی از نظر روحی و روانی هم می تواند تاثیر منفی داشته باشد، به همین دلیل من معتقدم دو تیم به خصوص پرسپولیس کار سختی در این دیدار داشت.

مهاجم اسبق پرسپولیس افزود: به جز شرایط جوی که اوضاع خاصی را در این دیدار حکمفرما کرده بود، حساسیت بالای امتیازی این دیدار نیز به نوعی دو تیم را محتاط کرده بود و حتی در دقایق پایانی بازی در نیمه دوم شاهد بودیم دو تیم بیشتر سعی در اداره کردن بازی داشتند و کمی با احتیاط بازی می کردند چرا که به نظر می رسید در وهله اول نمی خواستند بازنده باشند و بعد از آن به برد فکر می کردند. این در حالی بود که تساوی سپاهان باعث شده بود پرسپولیس کمی با آرامش بیشتر کار کند و استرسی در بازی نداشته باشد.

نوروزی درخصوص داستان قهرمانی پرسپولیس با این تساوی به خبرنگار برنا گفت: شک و شبهه ای در قهرمانی پرسپولیس وجود ندارد و اطمینان دارم که جام امسال هم مال پرسپولیس است. به هر صورت این تساوی با توجه به شرایط سخت آب و هوایی و توقف سپاهان برابر پیکان نتیجه بدی برای پرسپولیس نبود و ارزش امتیازی اش از تساوی در بازی های دیگر بیشتر است. به هر حال شاید اگر سپاهان بازی برابر پیکان را با برد پشت سر گذاشته بود کار در ادامه برای پرسپولیس سخت تر می شد اما از همین حالا اطمینان دارم که پایان لیگ بیستم با ثبت گلات قهرمانی برای پرسپولیس همراه خواهد بود. 

او در پایان درخصوص نفرات و چهره‌های برتر دیدار تاکید کرد: بازی تقریبا پایاپای دو تیم برای بازیکنان هم شرایط معمولی را رقم زده بود و به نظر من نمی توان از این بازی، بازیکنی را به عنوان چهره برتر زمین انتخاب کرد. 4

نظر شما