مجید عبدالرشیدی در گفت‌وگو‌ با خبرگزاری برنا:

کمرانی نقش اساسی در رقابت کیانی و علیزاده خواهد داشت/ هادی‌پور شانس زیادی برای کسب مدال دارد

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۰۳۶۴۱
کمرانی نقش اساسی در رقابت کیانی و علیزاده خواهد داشت/ هادی‌پور شانس زیادی برای کسب مدال دارد
مربی تکواندو کشورمان گفت: کمرانی نقش اساسی در بازی کیانی و علیزاده در المپیک توکیو خواهد داشت.

مجید عبدالرشیدی، مربی تکواندو، درباره شرایط سه ملی‌پوش ایران برای حضور در سی‌دومین دوره بازی‌های المپیک توکیو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: الان نزدیک المپیک است و نمی‌توان خیلی انتقاد کرد. بنابراین باید روی نقاط مثبت تیم تمرکز و صحبت کنیم. تیم به تازگی از مسابقات قهرمانی آسیا برگشته است و فارغ از اینکه چه نتیجه‌ای آنجا به دست آمد به نظر می‌رسد شرایط خوبی دارد. 

او اضافه کرد: به تازگی هم قرار شده یک اردوی مشترک با تیم‌ ملی اردن داشته باشند که قطعا در روند آماده‌سازی تیم این تدارکات موثر است اما در کل با توجه به برنامه اعلام شده که بر اساس رنک تکواندو کاران است کار بسیار سختی داریم اما در کنارش وضعیت برای قرار گرفتن روی سکو هم امیدوار کننده است. به ویژه شرایط هادی پور خیلی مناسب است و اگر مصدومیت اخیر برای او مشکل ساز نشود شانس مسلم مدال خواهد بود.

کارشناس تکواندو درخصوص تقابل کیمیا علیزاده و ناهید کیانی در گام نخست گفت: هر دو جزو بازیکنان خوب تکواندو هستند. یکی مدال المپیک دارد و دیگری تنها نماینده ایران و پرانگیزه است. برای ناهید آرزوی موفقیت دارم و امید دارم که می‌تواند بازی خوبی را به نمایش بگذارد. این اتفاق برای تکواندو ایران تازه نیست در ریو هم بخشی و بیگی با هم بازی داشتند که متاسفانه بخشی نتیجه را واگذار کرد اما برای این مسابقه مهرو کمرانی نقش اساسی را دارد چرا که مربی هر دو (کیمیا_ناهید) بوده بنابراین به نقاط ضعف و قدرت هر دو آگاه است. کمرانی باید بتواند به خوبی کیانی را برای این دیدار حساس آماده کند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز