بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال در دربی به دنبال جبران مافات است/ به عملکرد خط دفاعی آبی‌ها نمره قبولی می‌دهم

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۰۳۷۰۰
استقلال در دربی به دنبال جبران مافات است/ به عملکرد خط دفاعی آبی‌ها نمره قبولی می‌دهم
مربی اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال در دربی جام حذفی برای جبران شکست لیگ وارد زمین خواهد شد و به طور حتم با موفقیت از این مسابقه بیرون خواهد آمد.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: این روزها کسب 3 امتیاز از هر بازی از نان شب هم واجب تر است. استقلال در شرایطی قرار دارد که هر بازی باید برای برد به میدان برود و تنها کسب برد است که می تواند این تیم را از حاشیه ها دور کند و آرامش به بازیکنان و کادر فنی بدهد. بازی استقلال و تراکتور از نظر فنی شرایط خیلی خوبی نداشت و خود سرمربی استقلال هم به این موضوع اشاره کرد اما مهم این بود که بازی را ببرد. استقلال این روزها شرایط معمولی ندارد و نمی توانیم در این وضعیت سخت از بازیکنان و کادر فنی استقلال درخواست بازی زیبا داشته باشیم یا اینکه بخواهیم ایراد فنی بگیریم. به نظر من در این روزها همین که استقلال می برد باید از بازیکنان و کادر فنی ممنون باشیم.

او ادامه داد: آبی‌پوشان به یک خودباوری و هماهنگی و انسجام تیمی رسیده‌اند و وقتی به زمین مسابقه می‌روند برای برد تمام تلاش خود را به کار می‌بندند و این قابل ستایش است. در بازی با تراکتور طبیعی بود استقلال بعد از گل اول هجومی بازی نکند و بی احتیاطی انجام دهد. استقلال مجیدی در نیمه دوم در نگه داشتن و دفاع کردن تبحر خاصی دارد و به چیزی که بخواهد برسد. ساختار دفاعی استقلال به یک انسجام رسیده و این دفاعی تیمی تحسین برانگیز است. من به خط دفاعی استقلال در بازی‌های اخیر نمره بالایی می دهم. خوشبختانه استقلال در شرایط سخت این روزها نتایج خوبی می‌گیرد و امیدوارم همه کمک کنند تا این روند ادامه داشته باشد. مجیدی در این شرایط تنهاست و امیدوارم مدیران شرایطی را فراهم کنند که سرمربی در کمال آرامش تمرکزش را روی مسابقات بگذارد.

فریبا با اشاره به دیدار سایپا بیان کرد: سایپا تیمی در آستانه سقوط است و برای پیروزی دست به هر کاری می زند. استقلال به مراتب در این بازی کار دشوارتری نسبت به دیدار با تراکتور دارد اما به نظرم تیم مجیدی می تواند از این بازی هم با 3 امتیاز بیرون بیاید.

مربی استقلال درباره عملکرد درخشان مهدی قایدی افزود: مهدی ستاره بزرگ استقلال است که به بلوغ در فوتبالش رسیده است. وقتی بازی او را در زمین می بینم لذت می برم و امیدوارم درخشش او همچنان ادامه دارد باشد.

فریبا با اشاره به دیدار استقلال مقابل پرسپولیس در جام حذفی گفت: استقلال در لیگ برتر و مسابقه‌ای که مستحقق‌ شکست نبود مغلوب شد. به طور حتم مجیدی و دستیارانش پرسپولیس را کاملا آنالیز کرده و با آمادگی کامل پا به زمین مسابقه می‌گذارند. استقلال برای جبران شکست لیگ وارد زمین خواهد شد و به طور حتم با موفقیت از این مسابقه بیرون خواهد آمد. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز