دکتر سلطانی فر در دیدار با رئیس فدراسیون و اعضای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی

رسالت خود می دانیم تا همه گونه همراهی و پشتیبانی را از المپین ها داشته باشیم

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۲۱:۰۴:۲۱
کد خبر: ۱۲۰۳۷۲۲
رسالت خود می دانیم تا همه گونه همراهی و پشتیبانی را از المپین ها داشته باشیم
وزیر ورزش و جوانان گفت: رسالت خود می دانیم تا همه گونه همراهی و پشتیبانی را با ملی پوشان کشورمان به ویژه المپین ها داشته باشیم و همه توانمان را بکار ببندیم تا بهترین امکانات و تدارکات مهیا شود و دغدغه ای برای مسابقات نداشته باشید.

به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر در بازدید از تمرینات تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی در جمع ملی پوشان کشتی ایران گفت: میدان المپیک عرصه بسیار مهمی در ورزش است و بهترین های دنیا در آن رقابت می کنند.

وی تصریح کرد: حضور در المپیک و  کسب سهمیه این رقابت ها آرزوی ورزشکاران و دستاورد و افتخار بزرگ است که خودش یک مرحله از قهرمانی به شمار می رود.

وزیر ورزش و جوانان خطالب به ملی پوشان کشتی تاکید کرد: در المپیک فارغ از هر نتیجه ای که بگیرید برای ملت ایران قهرمان هستید و همین که مجوز ورود به ایران رقابتهارا دارید خودش دستاورد بزرگی است.

دکتر سلطانی فر گفت: همه قهرمانان آرزو دارند تا در المپیک مدال کسب کنند و برای این هدف، سختی ها و دوری های از خانواده را به جان خریده اند که بهترین نتیجه را بگیرند و مطمئنا با عنایت خداوند بزرگ و دعای خیر مردم و تلاش همه شما ان شاءالله نتایج خوبی هم کسب می کنید.

وی ادامه داد: برای مشکلات معیشتی ورزشکاران المپیکی مبالعی را در نظر گرفتیم که ۶ ماه دیگر هم اضافه شد و یک پاداش دیگر هم قبل از اعزام به عنوان پاداش مازاد به ورزشکاران و مربیان آنها پرداخت خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که هر کاری که می توانستیم و در توانمان بوده انجام دادیم، خطاب به ملی پوشان گفت: استراس را کنار بگذارید و با آرامش به راهتان ادامه دهید و ان شاءالله بهترین نتیجه هم حاصل خواهد شد.

وی با بیان این که مردم با پیروزی ورزشکاران ملت می خندند و شاد می شوند افزود: یقین دارم در المپیک کاری می کنید که دل مردم شاد شود.

دکتر سلطانی فر در پایان با تشکر از رییس فدراسیون کشتی گفت: از علی رضا دبیر که همه زندگی خود را در این راه گذاشته و در این دو سال دستاوردهای خوبی نیز داشته است، تشکر می کنم و امیدوارم نتیجه همه این تلاشها را در المپیک ببینیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز