احسان خرسندی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس باید به فکر قهرمانی در آسیا باشد/ این تیم، تیم گل‌محمدی است!

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۰۳۹۰۷
پرسپولیس باید به فکر قهرمانی در آسیا باشد/ این تیم، تیم گل‌محمدی است!
مهاجم اسبق تیم پرسپولیس گفت: دیگر نمی توانیم بگوییم این پرسپولیس، پرسپولیس برانکو است یا هر مربی دیگر.

احسان خرسندی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به تداوم حضورش در تیم های پایه پرسپولیس اظهار داشت: من چون خودم از پایه های پرسپولیس مثل همین بچه ها که آمدند تست دادند، وارد پرسپولیس شدم، شرایط را درک می کنم. امسال هم خدا را شکر تیم های پایه پرسپولیس نظم خوبی دارند. امیدوارم که همین روند را طی کنیم تا شاهد موفقیت تیم های پایه پرسپولیس باشیم.

او در مورد کادر فنی تیم نونهالان پرسپولیس تصریح کرد: اشپیتیم آرفی سرمربی هستند، میلاد میرترابی و وحید حسینی و بابک جعفری و پویان و میثم عرب مربی دروازه بانان هستند. البته به خاطر بحث خارجی ها می گویند شاید آرفی نتوانند امسال همراهی کنند ولی هنوز که رسما چیزی به ما ابلاغ نشده است اما امیدوارم که با قولی که رئیس فدراسیون دادند مشکل خارجی ها در فصل بعد حل شود و اشپیتیم بتواند روی نیمکت تیم بنشیند.

مربی جوان پرسپولیس تاکید کرد: سال قبل مربیان تیم برنامه ریزی خوبی کرده بودند اما به دلیل  بسته شدن  پنجره  نقل و انتقالات تیم بابت بدهی برانکو، نتوانستیم یارگیری لازم را داشته باشیم و به لحاظ فنی ما به مشکل خوردیم. امسال در تلاش هستیم با جذب مهره های خوب شرایط متفاوتی را برای نونهالان رقم بزنیم.

 مهاجم سابق پرسپولیس درمورد هدف گذاری نونهالان در فصل آتی تصریح کرد: هیچ جای دنیا اینطور نیست که در این رده قول قهرمانی بدهند یا هدف قهرمانی داشته باشند این رده یکی از سخت ترین رده ها است. هدف اول استعدادیابی و پشتوانه سازی برای تیم های رده های بعدی  است. امیدوارم بتوانیم بازیکنان خوبی را معرفی کنیم و نسل های بعدی پرسپولیس هم تغییر کند چون ویترین  باشگاه تیم بزرگسالان هستند  همه توقع دارند تمام تیم ها که با نام پرسپولیس بازی می کنند خوش بدرخشند اما یک مقدار کار کردن در این پایه سخت است. امکاناتی که ما نسبت به بقیه تیم ها داریم خیلی کم است.  نسبت به امکاناتی که داریم امیدواریم امسال بتوانیم جایگاهی درخور شان برای پرسپولیس داشته باشیم.

خرسندی درخصوص وضعیت تیم بزرگسالان پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: ببینید دیگر نمی توانیم بگوییم این پرسپولیس، پرسپولیس برانکو است یا هر کس دیگر، قطعا این پرسپولیس، پرسپولیس یحیی است. نوع فوتبالی که پرسپولیس بازی می کند با سال های قبل  متفاوت شده، امیدوارم روند رو به رشدی که داریم را حفظ کنیم. دیگر قهرمانی در ایران بس است ما الان به قهرمانی در آسیا نگاه می کنیم و امیدواریم که خیلی زود به این مهم دست پیدا کنیم.

او درمورد تنها رقیب پرسپولیس در لیگ برتر تاکید کرد: قطعا تیم سپاهان رقیبی بوده که از ابتدای فصل با ما پا به پا می آمده و یک زمانی آنها صدر جدول بودند و یک زمانی ما صدر جدول بودیم، تفاضل گل خیلی وقتها صدر جدول را مشخص کرده، همچنان این جذابیت لیگ دارد دنبال می شود. همچنان دو تا رقیب شانه به شانه هم دارند بالا می روند و هرکدام از اینها منتظر یک لغزش هستند که صدرنشینی شان را تثبیت کنند

مهاجم سابق پرسپولیس درمورد دربی جام حذفی اظهار داشت: ما مقابل تیمی بازی می کنیم که سال ها است خوب نتیجه نگرفته و قهرمان نشده  و  فشار هواداران را احساس می کند. فکر نمی کنم پرسپولیس برای این بازی استرس زیادی داشته باشد چون استرس اصلی برای استقلال است. می دانیم که بازی سختی است. در دربی حذفی پارسال تا لحظه آخر ما جلو بودیم اما در ضربات پنالتی بازی را باختیم. در هر صورت ما امیدواریم شاهد یک بازی زیبا باشیم و پرسپولیس با گرفتن جام حذفی قهرمانی هایش را تکمیل کند.

خرسندی درمورد شرایط مهاجمان حال حاضر پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس مهاجمان خوبی دارد و صحبت در مورد آنها سخت است. آل کثیر خصوصیاتی خاصی دارد، مغانلو و عبدی هر کدام  از خصوصیات خاصی برخوردار هستند که آقا یحیی به بهترین شکل ممکن از این  نفرات بازی می گیرد. خیلی سخت است چند مهاجم بزرگ در یک تیم باشد اما آقا یحیی به خوبی از اینها استفاده می کند. این مهاجمان روند رو به رشدی دارند و روند بازی ها نشان می دهد که مهاجمان به بهترین شکل بازی می کنند. امیدوارم که در نهایت شاهد پیشرفت پرسپولیس با گل زدن مهاجمان باشیم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز