امروز؛

قهرمانان ساحلی وارد تهران شدند

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۱۳:۰۸:۲۰
کد خبر: ۱۲۰۳۹۰۹
قهرمانان ساحلی وارد تهران شدند
تیم‌ الف والیبال ساحلی زیر 19 سال کشورمان که قهرمان آسیا شد و تیم ب زیر 19 سال ایران که سهمیه جهانی به دست آورد، صبح امروز (پنج‌شنبه) وارد تهران شدند.

به گزارش برنا، تیم­‌های ساحلی الف و ب زیر 19 سال کشورمان صبح امروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور شدند. سید میلاد تقوی دبیر کل فدراسیون با حضور در فرودگاه از قربان‌پسندی و کمی بازیکنان زیر 19 سال به همراه مازیار هوشمند سرمربی، نادر راهجردیان سرپرست و اکبر مسیبی داور اعزامی استقبال کرد. توفیق کابلی مسئول کمیته ساحلی به دلیل مثبت شدن تست کرونا و قرنطینه در مراسم استقبال حضور نداشت.

تیم‌ والیبال ساحلی زیر 19 سال الف ایران (ابوالحسن خاکی‌زاده و علی قربان‌پسندی) در مسابقات قهرمانی آسیا با اقتدار و بدون واگذاری یک ست به مقام قهرمانی آسیا دست یافت.

تیم والیبال ساحلی ب ایران (آرمین کمی-  امیررضا زمانی) دیگر نماینده کشورمان در این رقابت‌ها بود که در مرحله یک چهارم نهایی با پذیرش شکست برابر قزاقستان از گردونه مسابقات حذف شد، اما سهمیه رقابت‌های جهانی را در جدول مقدماتی مسابقات دریافت کرد.

خاکی‌زاده و زمانی بازیکنان زیر 19 سال ایران که در تیم‌های زیر 21 سال کشورمان نیز عضویت دارند، در محل برگزاری این رقابت‌ها باقی ماندند تا در مسابقات قهرمانی آسیا زیر 21 سال شرکت کنند.

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 21 سال آسیا از 21 تا 24 تیرماه به میزبانی ناخون پاتوم تایلند برگزار خواهد شد.

تیم والیبال ساحلی الف زیر 21 سال ایران با ترکیب ابوالحسن خاکی‌زاده و سینا شوکتی شکارسرایی در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد و تیم ب این رده سنی ایران نیز شامل امیررضا زمانی و رضا نقیبی‌زاده است.

نمایندگان زیر 21 سال ایران که عصر روز گذشته، تهران را به مقصد تایلند ترک کرده بودند، صبح امروز وارد شهر ناخون پاتوم میزبان مسابقات شدند و پس از تست کرونا در هتل محل اقامت خود مستقر شدند.

ملی پوشان ساحلی از فردا جمعه تمرینات خود در زمین اصلی مسابقات آغاز خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز