هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال؛

لغزش‌های سپاهان ادامه دارد؟!

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۴:۰۷:۰۹
کد خبر: ۱۲۰۴۱۲۸
لغزش‌های سپاهان ادامه دارد؟!
رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال در شرایطی طی دو روز برگزار می‌شود که به جز بازی‌های پرسپولیس و استقلال، امشب سه بازی مهم دیگر هم برگزار خواهد شد.
به گزارش برنا؛ به جز جدال سرخابی های پایتخت برابر سایپا تهران و آلومینیوم اراک امشب در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال شاهد برگزاری 3 دیدار مهم هستیم که می تواند گرمای ویژه ای را به رقابت شانه به شانه تیم ها در هفته های پایانی لیگ منتقل کند، دیدارهایی که شاید نتایج آن معادلات بالا و پایین جدول رده بندی را تا حدود زیادی روشن کند.
 
تراکتور تبریز - گل‌گهر سیرجان 
گذر قلعه‌نویی به تبریز افتاد!
 
شاگردان قلعه نویی پس از پیروزی در ثانیه های پایانی برابر آلومینیوم و پاره کردن نوار ناکامی های چند هفته اخیر در دیداری مهم در تبریز روبروی تراکتوری قرار می گیرند که در دیدار اخیرش در لیگ بیستم برابر استقلال نمایش خوبی را از خود ارائه داد اما غیبت مهره های تاثیرگذارش از یک سو و اشتباهات فردی از سوی دیگر باعث شد شاگردان فیروز کریمی با شکست دو بر یک راهی تبریز شوند تا حالا برای جبران مافات روبروی گل گهر قرار بگیرند. تقابل جالب امیر قلعه نویی برابر تراکتور و برخی شاگردان سابقش در تبریز، می تواند جذابیت خاصی را  به این دیدار مهم برای هر دو تیم ببخشد. این در حالی است که رویارویی او با فیروز کریمی در کنار نیمکت هدایت این تیم ها هم می تواند اتفاقات جالبی را رقم بزند. در آستانه این دیدار تراکتوری ها با کسب 36 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند. این در حالی است که تیم قلعه نویی با 38 امتیاز در حال حاضر در پله چهارم ایستاده است. 
 
سپاهان اصفهان - صنعت نفت آبادان
لغزش‌های سپاهان ادامه دارد؟!
 
سپاهانی ها پس از رویارویی برابر حریف سرسختی به نام پیکان در تهران حالا در خانه پذیرای شاگردان سیروس پورموسوی هستند. شاگردان نویدکیا در حالی برابر پیکان به نتیجه ای بهتر از تساوی یک- یک نرسیدند که گل پرحرف و حدیثی که در آن دیدار به ثمر رساندند به کمک شان آمد تا با غنیمت یک امتیازی به اصفهان برگردند. سپاهانی ها علاوه بر این که خیلی خوش شانس بودند که با گل مشکوک از شکست فرار کردند با تساوی پرسپولیس در اهواز خوش شانسی شان تکمیل شد تا فاصله شان با پرسپولیس در بالای جدول کماکان 2 امتیاز باقی بماند. در آن سوی میدان، نفتی ها در حالی که با 33 امتیاز رده دهم جدول را به خود اختصاص داده اند پس از تساوی خانگی برابر نساجی به اصفهان سفر کرده اند تا برای بازی روبروی سپاهان آماده شوند. دیدار رفت دو تیم در آبادان با پیروزی دو بر یک سپاهان به پایان رسیده و حالا نفتی ها در تلاش برای جبران در خانه حریف هستند. بدون شک امتیاز از دست دادن سپاهان در این دیدار می تواند خبر خوشحال کننده ای برای بالای جدولی ها به خصوص پرسپولیسی ها باشد.
 
فولاد خوزستان - ماشین‌سازی‌ تبریز
کار ماشین در اهواز یکسره می‌شود؟
 
شاگردان جواد نکونام پس از کسب یک امتیاز ارزشمند در خانه برابر مدعی اول قهرمانی در لیگ بیستم، حالا برابر فانوس به دستان تبریزی دیدار ویژه ای را برگزار می کند. فولادی ها که در بازی اخیر خود در اهواز به کمک گرمای کلافه کننده هوا توانستند برابر پرسپولیس تساوی بدون گل را به ثبت برسانند حالا با پایین ترین تیم حاضر در جدول رده بندی روبرو می شوند. شاید خوشبین ترین هوادار ماشین سازی هم فکرش را نمی کرد که این تیم برابر مس رفسنجان برد پرگل و قاطعی را کسب کند اما در ادامه نتایج عجیب و غریب مسی ها در این فصل، تقابل مس و ماشین سازی با برتری 3 بر صفر شاگردان علیرضا اکبرپور به پایان رسید تا کورسوی امیدی برای بقا در دل این تیم آذربایجان روشن شود. حالا باید دید نکونام و شاگردانش این هفته سند سقوط ماشین سازی را امضا می کنند یا این اتفاق در هفته های بعد رقم خواهد خورد. 4
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز