پرسپولیس تهران- آلومینیوم اراک؛

مچ‌اندازی تماشایی یحیی و علیمنصور

۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۰۴۱۸۰
مچ‌اندازی تماشایی یحیی و علیمنصور
پرسپولیس برای حفظ فاصله و تثبیت جایگاهش در صدر جدول باید در دیداری حساس و خانگی روبروی تیمی قرار بگیرد که تا به امروز تنها شکست این فصل شاگردان یحیی گل‌محمدی را رقم زده است.

به گزارش برنا؛ در ادامه مسیر پرسپولیس برای رسیدن به گلات قهرمانی و ثبت رکوردی بی نظیر در فوتبال ایران، حالا شاگردان یحیی گل محمدی با سدی آلومینیومی روبرو می شوند که عبور از این سد می تواند پرسپولیسی ها را یک گام دیگر تا رسیدن به هدف مهم شان نزدیک تر کند.

پرسپولیس پس از سفر به اهواز و ره آوردی یک امتیازی از خرماپزان تابستان 1400 حالا در دیداری خانگی باید روبروی تیمی قرار بگیرد که انگیزه های خاصی در تک تک شاگردان گل محمدی دیده می شود. سرخ ها در حالی باید برابر آلومینیوم صف آرایی داشته باشند که تنها شکست قرمزهای تهرانی در لیگ بیستم تا به امروز در دور رفت برای این تیم رقم خورده و حالا فرصت خوبی نصیب پرسپولیس شده تا با انتقام از اراکی ها به هدف مهم خود از این دیدار دست پیدا کنند. 

پرسپولیسی ها با توجه به تساوی سپاهان برابر پیکان این شانس را داشتند با پیروزی برابر فولاد فاصله شان را با جدی ترین رقیب در صدر جدول افزایش دهند اما شرایط خاص حاکم بر اهواز دلیل اصلی بود که شاگردان گل محمدی مقابل قرمزهای اهوازی به تساوی رضایت داده و با یک امتیاز از آن دیدار خود را برای مصاف با تیم علیرضا منصوریان آماده کنند.

در آن سوی میدان اراکی ها در حالی برای بازی سخت در تهران روبروی پرسپولیس آماده می شوند که پنالتی ثانیه های پایانی که در بازی برابر گل گهر به ضررشان اعلام شد آنها را از تک امتیاز بازی در هفته بیست و ششم محروم کرد و با ثبت شکست دیگری در لیگ چشم انتظار بازی حساس و سخت برابر پرسپولیس است.

اراکی ها با کسب 37 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفته اند که این امتیازات هنوز روی کاغذ برای  آنها شانس صعود در جدول و حتی کسب سهمیه را ایجاد می کند و این موضوع و همین طور تقابل با صدرنشین فوتبال ایران انگیزه های این تیم را برای بازی پیش روی شان دوچندان کرده است.

به نظر می رسد کادر فنی پرسپولیس با ایجاد تغییراتی در ترکیب این تیم در مقایسه با بازی اخیر سرخ ها برابر فولاد، تیم را برای دیدار در خانه روبروی آلومینیوم به مستطیل سبز می فرستد، تغییراتی که می تواند شرایط خاصی را برای حریف این هفته پرسپولیس ایجاد کند.

با پایان محرومیت میلاد سرلک بازگشت او به ترکیب اصلی تیم گل محمدی محتمل به نظر می رسد. این در حالی است که با توجه به مصدومیت عیسی آل کثیر این مهاجم گلزن پرسپولیس در بازی امشب شانسی برای همراهی تیمش ندارد و غایب بزرگ سرخ ها برابر محسوب می شود.

پرسپولیس برای حفظ فاصله‌اش با سپاهان و تثبیت جایگاهش و همین طور انتقام از آلومینیوم در این دیدار تنها به یک نتیجه فکر می کند و تلاش خود را به کار می گیرد تا با ثبت بردی دلچسب و ادامه صدرنشینی اش در لیگ با روحیه فوق العاده پرونده ادامه حضور در جام حذفی و تقابل برابر استقلال در این تورنمنت را باز کند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز