گله گذاری در نشست هماهنگی قبل از بازی پرسپولیس و آلومینیوم!

۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۷:۴۲:۵۳
کد خبر: ۱۲۰۴۲۰۶
گله گذاری در نشست هماهنگی قبل از بازی پرسپولیس و آلومینیوم!
جلسه هماهنگی پیش از دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) امروز جمعه از ساعت ۱۱ در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ به ریاست مهدی کرامتی، ناظر این مسابقه برگزار شد.

به گزارش برنا؛ در این نشست، نمایندگان دو تیم، عوامل اجرایی و مسوولان برگزاری حضور داشتند و در خصوص شرایط برگزاری بازی‌ها در زمان کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تبادل نظر شد.

در این مسابقه، پرسپولیس با لباس‌های یکدست قرمز و دروازه‌بان مشکی و همچنین تیم آلومینیوم با لباس‌های یکدست سفید و دروازه‌بان با لباس سبز به میدان خواهند رفت.

در جریان این نشست، از طرف مسوولان هر دو باشگاه، به عدم اعلام اسامی داوران بازی گلایه شد که با توجه به اینکه هفته‌های پایانی لیگ پیگیری می‌شود و قضاوت داوران خیلی حساس‌تر شده است، باید نظارت ویژه‌ای در نظر باشد تا سرنوشت تیم‌ها در نتایج، صعود و سقوط در جدول رده‌بندی و همچنین اخذ سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا مورد آسیب قرار نگیرد. چرا که در هفته‌های گذشته شاهد قضاوت‌هایی بودیم که با اشتباهات تاثیرگذار و عجیب داوری، برخی نتایج به سود تیم‌هایی رقم خورد، که این موضوع می‌تواند شائبه‌هایی را ایجاد کند و هر چه به پایان این رقابت‌ها نزدیک‌تر می‌شویم، این حساسیت‌ها بیشتر خواهد شد و امیدواریم با پیشگیری این موارد، حق هیچ تیمی ضایع نشود.

دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک از ساعت ۲۰:۵۵ دقیقه فردا شنبه در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

نظر شما