بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ ادامه حضور اسکوچیچ به سود تیم ملی است

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۶:۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۲۰۴۲۱۹
پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ ادامه حضور اسکوچیچ به سود تیم ملی است
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس و سپاهان رقابت شانه به شانه‌ای با هم دارند که این موضوع به لیگ جذابیت‌های زیادی را داده است.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا با اشاره به حضورش در عرصه مربیگری در تیم‌های پایه اظهار داشت: کار کردن با تیم های پایه ها و جوانان خوب است اما سختی های خاص خودش را هم دارد و باید تحمل روبرو شدن با مشکلات را داشت. کار در تیم های پایه سخت است و واقعا عشق می خواهد و ما عشق مان این است. 

او درمورد وضعیت این روزهای پرسپولیس عنوان کرد: شرایط پرسپولیس خوب بوده و امیدوارم این روند در تیم ادامه دار باشد و حاشیه در تیم به وجود نیاید. متاسفانه کمبود پول و منابع مالی کار را سخت کرده است. در هر صورت امیدوارم پرسپولیس بتواند قهرمان لیگ برتر شود و رکورد جالبی را در تاریخ فوتبال ایران رقم بزند.

او با تاکید بر این موضوع که سپاهان رقیب پرسپولیس برای قهرمانی است، افزود: از ابتدای فصل رقابت نزدیکی بین این دو تیم اتفاق افتاده و این رقابت همچنان ادامه دارد که انشالله پرسپولیس بتواند با حفظ فاصله ایجاد شده با جدی ترین رقیبش در نهایت جام قهرمانی را مال خود کند. 

داداش‌زاده درمورد دیدار این تیم در جام حذفی برابر استقلال گفت: پرسپولیس اگر می خواهد قهرمان شود باید همه تیم ها را ببرد و برای قهرمانی در جام حذفی نقشه های زیادی را کشیده که برد در این دربی مسیر قهرمانی دیگری را برای پرسپولیس هموار خواهد کرد.  

او درخصوص ابقای اسکوچیچ تصریح کرد: این موضوع تصمیم خوبی بود و اسکوچیچ به عنوان سرمربی می تواند به تیم ملی کمک کند. در این میان یکسری آمدند شائبه هایی را ایجاد کردند و می خواستند شو اجرا  کنند اما خدا را شکر می کنم که  آقای عزیزی خادم باهوش بودند و اسکوچیچ را برای تیم ملی انتخاب کردند و توانستند در این امر تصمیم خوبی را برای آینده فوتبال ایران بگیرند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز