سایپا تهران- استقلال تهران؛

رفقای قدیمی به هم رسیدند

۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۲۰۴۲۵۰
رفقای قدیمی به هم رسیدند
تقابل فراز کمالوند و فرهاد مجیدی مهمترین اتفاق بازی دو تیم فوتبال سایپا و استقلال است.

به گزارش برنا؛ استقلال امشب در هفته بیست و هفتم لیگ برتر میهمان سایپا است. آبی پوشان بعد از برتری هفته گذشته مقابل تراکتور توانستند فاصله خود را با سایر تیم های مدعی کسب سهمیه بیشتر کنند. برتری استقلال مقابل تراکتور و توقف سپاهان در هفته گذشته هم باعث شد فاصله این تیم با زردپوشان به 6 امتیاز کاهش پیدا کند تا امید آبی های پایتخت برای کم کردن فاصله با پرسپولیس و کسب عنوان نایب قهرمانی افزایش پیدا کند.

استقلال که به رغم مشکلات مالی در هفته های اخیر نتایج قابل قبولی کسب کرده امشب یک بازی دشوار مقابل سایپایی دارد که به شدت در حال تلاش برای سقوط نکردن است. سایپا که هفته گذشته مقابل ذوب آهن به تساوی یک- یک رسید با 23 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد و در رقابت با سایر تیم های ته جدولی برای سقوط نکردن است.

استقلال برای اینکه فاصله اش را با سایر تیم های بالای جدول کمتر کند و به سپاهان و پرسپولیس نزدیک تر شود، روی 3 امتیاز این بازی حساب ویژه ای باز کرده و امیدوار است بتواند از این بازی حساس و دشوار با دست پر خارج شود.

استقلالی ها که معمولا مقابل تیم هایی که بسته و تدافعی بازی می کنند، به مشکل برمی خورند در نیم فصل اول هم در یک بازی کاملا عافلگیرانه مقابل سایپا شکست خورد. نکته جالب درباره تقابل دو تیم در نیم فصل اول این است که هم استقلال و هم سایپا سرمربیان خود را تغییر داده اند. در دیدار نیم فصل اول سرمربی سایپا ابراهیم صادقی بود و محمود فکری هم روی نیمکت استقلال حضور داشت اما حالا فراز کمالوند سایپا را هدایت می کند و فرهاد مجیدی هم سرمربی آبی پوشان پایتخت است.

فارغ از اهمیت این بازی و 3 امتیاز آن در جدول برای هر دو تیم، تقابل سرمربیان سایپا و استقلال است که حساسیت جالبی به این بازی داده است. پربیراه نیست اگر بگوییم تقابل فراز کمالوند و فرهاد مجیدی مهمترین اتفاق بازی سایپا و استقلال است.

کمالوند و مجیدی که رفقای قدیمی یکدیگر هستند، در بازگشت فرهاد به نیمکت استقلال با هم همکار شدند منتهی کمالوند در پایان بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال را به مقصد سایپا ترک کرد تا این تیم را در لیگ برتر نگه دارد.

بعد از جدایی کمالوند برخی معتقد بودند استقلال افت می کند چون او تاثیر زیادی در نتایج این تیم داشته اما استقلال بدون کمالوند هم به روند خوب خود ادامه داد و مجیدی توانست جدایی مدیر فنی تیمش را مدیریت کند. در آن سوی میدان اما حضور کمالوند در سایپا تاثیری روی نتایج این تیم نداشت و سایپا همچنان در قعر جدول برای سقوط نکردن دست و پا می زند.

با این حال کمالوند امیدوار است بتواند در هفته‌های پایانی لیگ طوری نتیجه بگیرد که سایپا در لیگ بماند و به همین دلیل باید همانطور که ابراهیم صادقی در دور رفت تیم محمود فکری را شکست داد، او هم موفق به پیروزی مقابل تیم سابق و البته رفیق قدیمی‌اش شود.

آن طرف میدان، مجیدی هم دوست ندارد در آخرین بازی‌اش قبل از دربی جام حذفی امتیاز از دست دهد و با هدف کم کردن فاصله‌اش با سپاهان و پرسپولیس به مصاف سایپا خواهد رفت و امیدوار است یکی دیگر از مربیان استقلالی شاغل در لیگ بیستم را شکست دهد. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز