ایمان عالمی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال با روحیه بالا به استقبال پرسپولیس می‌رود/ همدلی بازیکنان و کادر فنی آبی‌ها مثال زدنی است

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۰۴۸۱۸
استقلال با روحیه بالا به استقبال پرسپولیس می‌رود/ همدلی بازیکنان و کادر فنی آبی‌ها مثال زدنی است
آنالیزور اسبق استقلال گفت: فکر می‌کنم با شرایط خوبی که شاگردان فرهاد مجیدی در آن قرار دارند، بتوانند دربی را هم با موفقیت به انجام برسانند.

ایمان عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره پیروزی تیم استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: بازی چندان با کیفیتی از استقلال و سایپا ندیدیم در صورتی که سایپا برای بقا در لیگ برتر نیازمند برد در این بازی بود اما نتوانست بازی خوبی ارایه دهد. استقلال در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بود و چهره ای هجومی از خود به نمایش گذاشت. تعویض هایی هم که در نیمه دوم انجام شد به نفع استقلال بود و در نهایت این تیم توانست بازی مهم قبل از دربی را با پیروزی به پایان برساند.

او در ادامه افزود: استقلال از نظر دفاعی نسبت به گذشته بهتر شده و به انسجام رسیده است. این روزها برای استقلال کسب 3 امتیاز در هر بازی اهمیت زیادی دارد و خوشبختانه می بینیم با وجود مشکلاتی که در باشگاه هست، استقلال نتایج خوبی می گیرد چون بازیکنان و کادر فنی با یکدیگر همدل و متحد هستند که این اتحاد مثال زدنی است.

عالمی درباره شرایط سایپا گفت: فراز کمالوند در شرایط بدی به سایپا اضافه شد. این تیم به دلیل در خطر سقوط بودن از نظر روحی در وضعیت خوبی قرار نداشت و نمی توان ناکامی سایپا را فقط به کمالوند نسبت داد. استقلال هم بعد از جدایی او با اینکه به دلیل خستگی ناشی از بازی های آسیایی افت کرده بود اما توانست به روند خوبش برگردد و نتایج خوبی بگیرد.

عالمی با اشاره به اینکه استقلال با روحیه بالا به دربی می‌رود، گفت: در دربی مسایل روحی و روانی اهمیت زیادی دارد. استقلال با برد ارزشمند مقابل سایپا با روحیه بالا به دربی می رود و فکر می کنم با این شرایط خوبی که شاگردان فرهاد مجیدی در آن قرار دارند، بتوانند پرسپولیس را هم مغلوب کنند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز