روزهای ۱۵ تا ۱۹ تیرماه و در اردبیل؛

دوره استاژ و کنترل مربیگری برگزار شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۰:۱۱:۱۱
کد خبر: ۱۲۰۴۹۷۵
دوره استاژ و کنترل مربیگری برگزار شد
دوره استاژ و کنترل مربیگری زیر نظر انستیتو کشتی، روزهای 15 تا 19 تیرماه در شهر اردبیل برگزار شد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، کامبیز مرادی، رئیس انستیتو کشتی در مورد این دوره ها گفت: حدود 57 نفر متقاضی دوره استاژ مربیگری کشتی آزاد و فرنگی در این کلاس حضور داشتند و آموزش های لازم را توسط عسکری محمدیان، بهروز یاری و نادر رحمتی در رشته آزاد و طالب نعمت پور و داود گیل نیرنگ در بخش فرنگی دریافت کردند.

وی ادامه داد: این نفرات می بایست یک دوره کارآموزی 6 ماهه (80 ساعته) را زیر نظر مربیان فعال و مورد تأیید فدراسیون کشتی طی کنند و پس از گذراندن دوره، مجددا کنترل شده و نمرات نهایی آن ها اعلام خواهد شد.

مرادی درمورد دوره کنترل مربیان کشتی آزاد و فرنگی استان اردبیل نیز تصریح کرد: حدود 120 نفر از مربیان استان توسط مدرسین کنترل شدند و با توجه به شاخص های ارزیابی و شرایط تعیین شده، حدود 60 نفر از این نفرات غیر فعال و یا فرصت شش ماهه برای بروزرسانی بار فانی و آمادگی جسمانی خود دریافت کردند.

رئیس انستیتو کشتی خاطرنشان کرد: به نمایندگی از فدراسیون کشتی به نفرات برتر آمادگی جسمانی و اجرای فنون دوره ی استاژ و همچنین به مربیان سازنده و فعال و چند تن از نخبه ها و استعدادهای استان، لوح تقدیر و جوایز نقدی اهداء شد.

نظر شما