قرارداد ۱۰ نفر به اتمام می‌رسد؛

ماموریت آبی‌ها برای حفظ بازیکنان

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۲۰۵۲۳۷
ماموریت آبی‌ها برای حفظ بازیکنان
قرارداد 10 بازیکن تیم استقلال در پایان فصل به پایان می‌رسد.

به گزارش برنا؛ فصل رو به پایان است و باشگاه استقلال تهران ماموریت بزرگی برای تمدید قرارداد ستاره های خود دارد.

از حدود 2 ماه پیش بود که زمزمه های تمدید قرارداد ستاره ها مطرح شد. مدیریت باشگاه به هواداران وعده داد اجازه نمی دهد مانند سال های گذشته بازیکنان سر از تیم های دیگر بیاورند اما جدایی میلیچ از استقلال آن هم در حالی که استقلال بازی حساس دربی در جام حذفی و دیدارهای مهم در لیگ را در پیش دارد باعث نگرانی هواداران آبی شده است.

در واقع جدایی ستاره های استقلال در سال های گذشته هواداران این تیم را از همیشه نگران تر کرده و آنها این ترس را دارند که با پایان مسابقات داخلی و لیگ بیستم، ستاره ها راهی تیم های دیگر شوند و در بازی حساس با الهلال حاضر نباشند. اتفاقی که پارسال درباره علی کریمی و روزبه چشمی رخ داد و حالا استقلالی ها نگرانند بازهم شاهد جدایی ستاره های خود باشند. به همین دلیل مدتهاست طرفداران پیگیر تمدید با ستاره های تیم شان هستند چون قرارداد 10 بازیکن تیم در پایان فصل تمام می شود و باشگاه کار دشواری برای تمدید قرارداد این نفرات دارد.

وضعیت قراردادی بازیکنان کنونی استقلال به گونه ای است که سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، آرش رضاوند، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، رشید مظاهری، ارسلان مطهری و شیخ دیاباته بازیکنانی هستند که قراردادهایشان در پایان فصل تمام می شود و باشگاه باید از حالا برای حفظ آنها اقدام کند.

البته قراردادی که رشید مظاهری سال گذشته با استقلال امضا کرد به گونه ای بود که سال دوم آن مشروط و در صورت توافق مالی است اما به نظر می رسد مظاهری چون از نحوه پرداختی های باشگاه استقلال راضی نیست به احتمال زیاد در پایان فصل از جمع آبی ها جدا خواهد شد. البته مدیران باشگاه چاره ای ندارند جز آن که ابتدا قراردادهای امسال را تسویه کنند و سپس بازیکنان را پای میز مذاکره بنشانند. باید تکلیف پاداش ها، آپشن ها و… هم مشخص شود تا بازیکنان با خیال راحت قرارداد خود را برای یک یا دو فصل آینده تمدید کنند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز