سیامک ویسی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

نشستن روی نیمکت در بازی‌های المپیک بسیار ارزشمند است/ نباید انتظار برد مقابل تیم‌های قدرتمند را داشته باشیم

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۰۵۳۱۰
نشستن روی نیمکت در بازی‌های المپیک بسیار ارزشمند است/ نباید انتظار برد مقابل تیم‌های قدرتمند را داشته باشیم
مربی بسکتبال گفت: همه حریفان از نظر زیرساختی و هم از نظر رنک جهان شرایط بهتری نسبت به ما دارند.

سیامک ویسی مربی بسکتبال، درباره شرایط تیم ملی ایران پیش از حضور در بازی‌های المپیک توکیو در گفت‌وگو خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: فکر می کنم شرایط تیم نرمال است و تا المپیک هم می تواند به وضعیت مطلوب تری برسد. البته از این نکته مهم نیز نباید غافل شویم که در المپیک با تیم های بسیار سختی همگروه هستیم و برد مقابل آنها بی نهایت دشوار است. همه حریفان هم از نظر زیرساختی و هم از نظر رنک جهان شرایط بهتری نسبت به ما دارند.

او با اشاره به عملکرد تیم ملی در باز‌ی‌های تدارکاتی اخیر افزود: ما در بازی های تدارکاتی اخیر هم با ژاپن بازی کردیم و هم با اسپانیا، البته من هیچ یک بازی ها را تماشا نکردم اما چیزی که واضح است این است که تیم ملی ژاپن سالهاست که تلاش می کند سبک بازی خود را به برترین های دنیا نزدیک کند. این یعنی با برنامه ریزی دقیق جلو می روند و هدف دار هستند. بازی با ژاپن هم با این روند سخت به نظر می رسید که نتایج به دست آمده هم نشان داد نمی توان دست کم گرفت. اسپانیا که در دنیا شناخته شده و نمی توان انتظار داشت در این بازی ها به برد برسیم.

ویسی درمورد فهرست ارائه شده برای المپیک توکیو گفت: لیست اعلام شده ترکیبی از بازیکنان با تجربه و بازیکنان جوان است. بهتر است که در المپیک هم به جوانتر ها بیشتر فرصت بدهیم چرا که این بازیکن ها می توانند در آینده و حتی المپیک بعدی که اگر موفق شویم باز هم کسب سهمیه کنیم به تیم ملی ایران کمک کنند. نشستن روی نیمکت تیم ملی در بازی های المپیک هم بسیار با ارزش است و می تواند این جوان ها را به ایده های جدید برساند. 3

نظر شما