سید رضا صالحی امیری:

تلاش کردیم تا همه امکانات را برای المپین‌ها به بهترین شکل مهیا کنیم/ آینده از آن قهرمانان است و راه قهرمانی به توکیو ختم نمی‌شود

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۲۱:۴۷:۴۸
کد خبر: ۱۲۰۶۴۶۹
تلاش کردیم تا همه امکانات را برای المپین‌ها به بهترین شکل مهیا کنیم/ آینده از آن قهرمانان است و راه قهرمانی به توکیو ختم نمی‌شود
رییس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه همه ما برای اعتلای ورزش ایران تلاش می‌کنیم گفت: تلاش کردیم با حداقل‌های ممکن در این شرایط سخت، بهترین امکانات را برای درخشش پرچم ایران در المپیک توکیو برای ملی پوشان کشورمان مهیا کنیم.

به گزارش برنا، دکتر سیدرضا صالحی امیری در دیدار با ورزشکاران المپیکی با حضور وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه همه ما برای اعتلای ورزش ایران تلاش می‌کنیم اظهار کرد: کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و ۵٢ فدراسیون به وزارت ورزش کمک می‌کنند تا ماموریت سنگینی را که بر دوش دارد به پیش برد و این همگرایی یک اصل مدیریتی و منطقی است و یک دستگاه را نمی‌توان با چند سیاست اداره کرد و از این رو هر بخش، قسمتی از کار اصلی را انجام می‌دهند.

رییس کمیته ملی المپیک در تقدیر از خدمات و اقدامات دکتر سلطانی‌فر تصریح کرد: از طرف خودم و مجموعه همکارانم در همه فدراسیون‌ها صمیمانه از وزیر ورزش و همکاران وی قدردانی می‌کنم. مجموعه خانواده بزرگ ورزش و در راس آن وزارت ورزش و در راس وزارت نیز وزیر ورزش در حداقل ١٨ ماه گذشته همه توان و ظرفیتی که امکان داشت را به کار بستند تا امکانات مورد نیاز در اختیار فدراسیون ‌ها و ورزشکاران قرار گیرد و در این راه از هیچ کمکی دریغ نکردند.

دکتر صالحی امیری ادامه داد: همه عضوی از خانواده ورزش هستیم و تلاش میکنیم با حداقل‌های ممکن در این شرایط سخت بهترین امکانات را برای درخشش پرچم ایران در المپیک توکیو برای ملی پوشان کشورمان مهیا کنیم .

او راهیابی ورزشکاران کشورمان به المپیک را گام نخست پیروزی عنوان و تصریح کرد: از میان ٣٠٠ هزار قهرمان در سراسر جهان، ١١ هزار نفر به المپیک توکیو راه پیدا کردند و از این تعداد ۶۶ ورزشکار ما راهی المپیک می‌شوند که دستاوردی ارزشمند است.

رییس کمیته ملی المپیک با یادآوری اینکه در گذشته، ایران در دو رشته در المپیک شرکت می‌کرد و اکنون ملی‌پوشان در ١٠ رشته جواز حضور در المپیک را کسب کردند افزود: توکیو پایان تاریخ نیست و این مسیر ادامه دارد و مهم‌ترین پیروزی برای ما افزایش تعداد رشته ها و ورزشکاران راه یافته به بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان است.

وی در این باره ادامه داد: آینده از آن قهرمانان است و به توکیو ختم نمی‌شود. توکیو نقطه آغاز است و شاهد هستیم شنای ایران مدعی حضور در المپیک شده و راه روشن بوکس آغاز شده است.

دکتر صالحی امیری ماموریت المپین ها را تلاش و انجام وظیفه برای شادی ملت عنوان و تصریح کرد: بابت ورود به المپیک باید به ملی پوشان تبریک گفت و این پیروزی باید در تاریخ ورزش کشور ثبت شود که دکتر سلطانی‌فر در رسیدن به این مسیر نقش پررنگی داشتند و معاونان کنونی و سابق ورزش قهرمانی و حرفه ای نیز در این راستا زحمات بسیاری بر دوش داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز