ثریا آقایی:

صحبت‌های دکتر سلطانی‌فر برای ورزشکاران قوت قلب بود

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۰:۲۵
کد خبر: ۱۲۰۶۸۶۳
صحبت‌های دکتر سلطانی‌فر برای ورزشکاران قوت قلب بود
بدمینتون باز المپیکی کشورمان گفت: با وجود همه محدودیت‌ها و تنگناهای اقتصادی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بهترین امکانات را برای ورزشکاران فراهم کردند.

به گزارش برنا، ثریا آقایی بدمینتون‌باز کاروان ورزشی ایران در المپیک توکیو درخصوص جلسه المپین ها با دکتر سلطانی فر و صالحی امیری اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی با وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد و با توجه به نزدیک بودن شروع مسابقات المپیک ورزشکاران حس و انرژی مثبتی از این جلسه گرفتند.

او در ادامه افزود: صحبت های سلطانی فر برای ورزشکاران قوت قلب بود. در این جلسه ورزشکاران شرایط آمادگی خود را شرح دادند و درخصوص چگونگی به دست آوردن سهمیه المپیک توکیو صحبت کردند.

بانوی المپیکی کشورمان گفت: با وجود همه محدودیت ها و تنگناهای اقتصادی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بهترین امکانات را برای ورزشکاران فراهم کردند و طبق برنامه ریزی به عمل آمده از سوی فدراسیون و تمریناتی که انجام دادم سعی می کنم که بهترین نتیجه را در توکیو کسب کنم و باعث افتخار کشورم باشم. باعث خوشحالی است که به عنوان اولین بانوی بدمینتون باز ایرانی در المپیک حاضر می شوم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز