جوابیه باشگاه نساجی مازندران به بیانیه پدیده خراسان؛

برد و باخت فوتبال ارزش آن را ندارد که احترام ها از بین برود

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۸:۰۳:۰۱
کد خبر: ۱۲۰۷۰۶۳
برد و باخت فوتبال ارزش آن را ندارد که احترام ها از بین برود
باشگاه نساجی مازندران در واکنش به بیانیه باشگاه پدیده خراسان اقدام به انتشار جوابیه کرد.

به گزارش برنا؛ به دنبال شکست تیم پدیده در بازی مقابل نساجی مازندران و صدور بیانیه‌ای از سوی این باشگاه علیه باشگاه مازندرانی، روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران نیز اقدام به انتشار جوابیه‌ای در پاسخ به بیانیه مدیران تیم مشهدی کرد که متن این جوابیه را در زیر می‌خوانید:

علاقمندان به فوتبال ایران و لیگ برتر در جریان پیروزی نساجی مازندران برابر پدیده خراسان هستند و شاید تصور کنند ظرفیت شکست و قبول آن توسط کادر فنی و مدیریت مجموعه پدیده خراسان اتفاقی طبیعی پس از دیداری کاملا یک طرفه به سود نساجی باشد. اما متاسفانه الفاظ به کار برده شده پس از بازی و بیانیه و توضیحات امروز باشگاه پدیده ما را وادار کرد تا نکاتی را یادآوری کنیم.

١) هر توضیح اضافه‌ای پس از شکست نشانه ضعف است تا قدرت و سلحشوری.

٢) باشگاه نساجی و مدیریت آن هیچگونه دین و بدهکاری به تیم‌های لیگ برتر به خصوص باشگاه محترم پدیده ندارد. اگر امروز اکبر صادقی در نساجی توپ می‌زند بابت آن مبلغ یک میلیارد تومان به حساب باشگاه پدیده به صورت نقدی واریز و همچنین رضایت مهرداد بایرامی را به طور قطعی صادر و به باشگاه پدیده منتقل نمودیم تا مشکلات خود را برطرف کنند.

٣) ما تمام مشکلات تیم‌داری در ایران را درک می‌کنیم و به همین خاطر از حق ٨ میلیاردی خود بابت انتقال ابوالحسن جعفری و میلاد سرلک از نساجی محبوب مردم مازندران گذشتیم  و با دریافتی اندک تمکین کردیم  تا تیم پدیده دلخوشی مردم خوب مشهد باقی بماند و دچار چالش جدی نشود.

۴) عملکرد کادر فنی نساجی و در صدر آن جناب آقای ساکت الهامی در فصل جاری لیگ برتر و فصول گذشته بسیار روشن است. ایشان موفق به کسب نزدیک به دو امتیاز از هر دیدار شده‌اند و شرایط را به طور کلی برای نساجی تغییر داده‌اند. همچنین عملکرد آقای الهامی در پدیده هم برای مشهدی‌های عزیز خاطره انگیز و قابل توجه است. فرافکنی کسی را بزرگ نمی‌کند.

۵) ما بهتر از هر تیم دیگری وضعیت چمن ورزشگاه شهید وطنی را می‌دانیم و بیش از هر تیم دیگری از آن آسیب دیده‌ایم. شاهد این مدعا مصدومیت‌های فراوان تیم ما و میانگین امتیازات بازی‌های خارج از خانه ماست که وضعیت بهتری از بازی‌های خانگی دارد. اگر کسی ادعا دارد که موکت باعث موفقیت ماست حاضریم آن را با چمن مخمل استادیوم امام رضای مشهد معاوضه کنیم. همان استادیومی که از برکت حضور مقدس امام رضا در مشهد به پدیده هدیه داده شده است. فوتبال مازندران هم شایسته چنین استادیومی است با آن همه ثروتی که در استان وجود دارد.

۶) ادب مرد به ز دولت اوست. برد و باخت فوتبال ارزش آن را ندارد که احترام ها از بین برود.

نظر شما