با افتتاح این مجموعه امکان برگزاری رقابت‌های بین‌المللی فراهم می‌شود؛

رنگرز: با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان پس از دو دهه سالن ۶ هزار نفری شهید سلیمانی به بهره‌برداری رسید/ امروز کام مردم ورزش دوست مازندران شیرین شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۴ - ۱۱:۰۴:۱۲
کد خبر: ۱۲۰۷۱۶۶
رنگرز: با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان پس از دو دهه سالن ۶ هزار نفری شهید سلیمانی به بهره‌برداری رسید/ امروز کام مردم ورزش دوست مازندران شیرین شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: تا امروز استان ما از داشتن سالن 6 هزار نفری محروم بود ولی امروز روز بسیار ارزشمندی است چون با همت دولت تدبیر و امید و با پیگیری های وزیر ورزش و جوانان با به بهره برداری رسیدن این پروژه کام مردم استان شیرین شد.

به گزارش برنا؛ حسن رنگرز در ابتدا گفت: امروز بعد از نزدیک به دو دهه آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه ای که از سال ۸۴ در زمینی به مساحت۷/۵  هکتار با مساحت نزدیک به ۱۱هزار متر مربع در قالب سالن ۶ هزار نفری مافروجک را در استان مازندران داریم که تا به امروز نزدیک به ۱۲۰ میلیارد تومان برای ساخت این پروژه هزینه شده است.

وی با اشاره به وجود پتانسیل ها و ظرفیت های ورزشی فراوان در استان مازندران افزود: متاسفانه تا امروز استان ما از داشتن سالن ۶ هزار نفری محروم بود ولی امروز روز بسیار ارزشمندی است و با به بهره برداری رسیدن این پروژه کام مردم استان در این روزها شیرین خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران عنوان کرد: باور و اعتقاد ما این است که استان مازندران با توجه به ظرفیت های فوق العاده مدال آوری نیاز دارد متناسب و منطبق با ظرفیت های موجود زیرساخت های مورد نیاز جهت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای را داشته باشد.

وی در ادامه گفت: مجموعه سالن ورزشی مافروجک که مزین شده است به نام سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی، مجموعه ای است بسیار مناسب، مطلوب و مطابق با استانداردهای روز جهانی که امکان برگزاری رقابت های رسمی بین المللی در بالاترین سطح در این سالن وجود دارد.

رنگرز همچنین پارکت استفاده شده در این سالن، پارکت مورد تایید فدراسیون جهانی بسکتبال است، ابعاد پارکت این امکان را به ما می دهد که ما بتوانیم میزبان طیف وسیعی از رشته های ورزشی باشیم.

او در پایان گفت: فضای جانبی سالن، از جمله رختکن های متعدد، سالن گرم کردن، مجموعه سرویس های بهداشتی برای ۶ هزار نفر تماشاچی تعبیه شده و سازه مجموعه هم بسیار زیبا است و مجموعا مختصات فنی پروژه جز پروژه ای خاص و ویژه در سطح کشور است که با پیگیری های اداره کل ورزش و جوانان استان و حمایت های وزارت ورزش و جوانان امروز شاهد بهره برداری پروژه خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز