جمشید تقی‌زاده:

سایت کمپ تیم‌های ملی دستاوردی بزرگ برای ورزش کشور و استان همدان است

۱۴۰۰/۰۴/۲۴ - ۱۱:۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۲۰۷۱۷۶
سایت کمپ تیم‌های ملی دستاوردی بزرگ برای ورزش کشور و استان همدان است
معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، گفت: سایت کمپ تیم‌های ملی دستاوردی بزرگ برای ورزش کشور و استان همدان است.

به گزارش برنا، جمشید تقی‌زاده در آئین رونمایی از نخستین سایت کمپ تیم‌های ملی که با حضور استاندار همدان، نماینده مردم همدان و فامنین و نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم در روزهای پایانی فعالیت دولت تدبیر و امید شاهد بهره‌برداری پروژه ورزشی کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهدای استان همدان دارای جایگاه ویژه خود هستند، گفت: دکتر حاجی‌بابایی فردی تأثیرگذار در برنامه‌ریزی و بودجه کشور خصوصاً در حوزه‌های ورزش و جوانان است که قابل‌تقدیر است.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ضمن قدردانی از پهلوان گرامی دکتر سیفی که مدیری مدبر هستند و پروژه‌ها را یکی پس از دیگری مورد بررسی و افتتاح قرار می‌دهند، گفت: از همه هیئت‌های ورزش استان همدان و خانواده بزرگ استان همدان تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم‌های المپیکی که در آستانه اعزام به المپیک هستند، گفت: جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد که جز 12 تیم حاضر در المپیک است که باعث عزت و افتخار ملی است.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به کسب 19 مدال طلای المپیک توسط قهرمانان کشور، گفت: این تعداد از مدال‌ها 4 مدال مربوط به قبل از انقلاب و 15 مدال پس از انقلاب است.

وی گفت: امیدواریم در این دور از رقابت‌های المپیک نیز مدال طلا داشته باشیم و پرچم کشور را به اهتزاز در بیاوریم.

تقی‌زاده با بیان اینکه بیش از 2 هزار پروژه چمن مصنوعی، 6 هزار و 500 خانه ورزش روستایی و 2 هزار سالن ورزشی توسط دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری رسیده است، گفت: فردا نیز 2 پروژه ورزشی کشور در ساری و شیراز توسط رئیس‌جمهور به‌صورت ویدئوکنفرانس مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: استان همدان را استانی بسیار خوب از نگاه مدیریتی می‌بینیم که در رأس آن استاندار محترم، مجمع نمایندگان پرتلاش و امام‌جمعه محترم قرار دارند که هریک از این عزیزان محور وحدت و توسعه استان محسوب می‌شوند.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ضمن قدردانی از نمایندگان استان در راستای حمایت از وزارت ورزش و جوانان در راستای جذب اعتبارات، گفت: سالن باستانی شهرستان رزن در حال حاضر دارای 45 درصد پیشرفت فیزیکی است که طی رایزنی و تصمیم مشترک با استاندار و مدیرکل ورزش استان مقرر شد اعتبارات لازم جهت تکمیل آن اختصاص داده شود.

وی در پایان بار دیگر رونمایی از سایت کمپ تیم‌های ملی را دستاوردی بزرگ برای ورزش کشور و استان همدان عنوان کرد و گفت: امیدواریم این مهم منشأ خیروبرکت برای ورزش و جوانان قرار بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز