در پیامی؛

وزیر ورزش و جوانان افتخارآفرینی والیبال ساحلی ایران را تبریک گفت

۱۴۰۰/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۵:۵۰
کد خبر: ۱۲۰۷۲۴۶
وزیر ورزش و جوانان افتخارآفرینی والیبال ساحلی ایران را تبریک گفت
وزیر ورزش و جوانان در تماسی با رئیس فدراسیون والیبال، افتخارآفرینی و قهرمانی تیم‌های زیر 19 و 21 سال ساحلی ایران در قاره آسیا را تبریک گفت.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 21 سال آسیا امروز (پنج‌شنبه) با قهرمانی تیم الف ایران به پایان رسید.

پس از این قهرمانی، دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در تماس با محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، افتخارآفرینی و قهرمانی تیم‌های زیر 19 و 21 سال ساحلی ایران در قاره آسیا را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که نمایندگان ایران در رقابت‌های جهانی نیز به روند رو به رشد خود ادامه دهند.

دکتر سلطانی‌فر در ادامه از تلاش بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم‌های زیر 19 و 21 سال ساحلی ایران نیز تشکر و قدردانی کرد.

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 21 سال آسیا از 21 تا 24 تیرماه به میزبانی تایلند پیگیری و با قهرمانی تیم والیبال ساحلی الف ایران (ابوالحسن خاکی‌زاده – سینا شوکتی) به پایان رسید.

همچنین مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 19 سال آسیا از 12 تا 15 تیرماه در تایلند برگزار و تیم ملی الف ایران (ابوالحسن خاکی‌زاده – علی قربان‌پسندی) موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

لازم به ذکر است، تیم‌های الف زیر 19 و 21 سال ساحلی ایران علاوه بر کسب مقام قهرمانی آسیا، سهمیه جدول اصلی رقابت‌های جهانی را به دست آوردند و تیم ب زیر 19 سال ایران موفق به کسب سهمیه جدول مقدماتی رقابت‌های جهانی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز