امروز منتشر شد؛

اطلاعیه باشگاه تراکتور

۱۴۰۰/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۹:۵۶
کد خبر: ۱۲۰۷۲۸۱
اطلاعیه باشگاه تراکتور
باشگاه تراکتور تبریز اطلاعیه‌ای درباره طراحی لوگوی این باشگاه منتشر کرد.

به گزارش برنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی؛ در پی بروز برخی ابهامات در خصوص دلایل تغییر لوگو رسمی باشگاه، موارد ذیل جهت اطلاع اصحاب رسانه و هواداران عزیز ذکر می‌شود.

همان‌گونه که روز گذشته در مصاحبه جمشید نظمی، مدیرعامل باشگاه تراکتور ذکر گردید، لوگوی مورد استفاده باشگاه که در سال 1398 رونمایی گردید ( تصویر شماره یک)، طی نامه‌ای در شهریورماه سال گذشته از سوی اداره کل ثبت شرکت‌ها به جهت عدم رعایت قوانین و مقررات رد شده و بر انجام اصلاحات تأکید گردید. 

برابر اعلام اداره ثبت علائم و رهنمود کارشناس مربوطه ( شماره اظهارنامه 139950140001025596 ) مهم‌ترین ایراد قانونی این لوگو، لاتین بودن تمامی حروف مورد استفاده در آن بود که برابر نامه ارجاعی ( تصویر شماره 2 ) بر لزوم تغییر و اصلاح لوگو تأکید گردید.

پس از دریافت این نامه به جهت رفع موانع قانونی صرفاً عبارت ( باشگاه فرهنگی ورزشی و اقتصادی تراکتور) در ذیل همان لوگو، اضافه گردید تا به لحاظ محتوایی اشکال قانونی رفع گردد. ( تصویر شماره 3) . بدیهی است که با اضافه شدن این عبارت، لوگو به لحاظ ظاهری و گرافیکی زیبایی و جذابیت قبلی را از دست داد. 

در همین راستا به دلیل مورد استفاده قرار گرفتن لوگو قبلی (شماره یک) در تمامی اوراق و البسه و غیره ... تغییر شکلی و محتوایی لوگو در آن مقطع مقدور نبود که برابر هماهنگی به عمل آمده مقرر گردید که تغییر لوگو در پایان فصل صورت گرفته و با طراحی لوگویی شایسته با رعایت قوانین ابلاغ شده اقدامات و روند قانونی لازم طی شود.

ذکر این نکته ضروری است همان‌گونه که هواداران عزیز و اصحاب محترم رسانه می‌دانند، لوگوی مورد استفاده باشگاه در مقطع کنونی { تصویر شماره یک} است که به جهت قانونی مورد تائید نبوده و لوگوی ثبت شده { تصویر شماره 2} که به لحاظ محتوایی مورد تائید اداره کل ثبت شرکت‌ها قرار گرفته فعلاً در اوراق رسمی و البسه تیم استفاده نشده تا اشکالات شکلی و گرافیکی نیز رفع گردد.

هدف باشگاه از انتشار فراخوان تغییر لوگو، بر اساس قوانین ابلاغ شده قبلی، مشارکت دادن هواداران در طراحی لوگو جدید است.

نظر شما