تیمور غیاثی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری برنا:

منتقدین حدادی به بی‌راهه نروند/ افتخاراتی که او برای دوومیدانی به ارمغان آورده بی‌نظیر است

۱۴۰۰/۰۴/۲۵ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۰۷۳۱۳
منتقدین حدادی به بی‌راهه نروند/ افتخاراتی که او برای دوومیدانی به ارمغان آورده بی‌نظیر است
پیشکسوت دوومیدانی گفت: افتخاراتی که حدادی برای دوومیدانی به ارمغان آورده بی‌نظیر است.

تیمور غیاثی کارشناس دوومیدانی، درباره آخرین وضعیت نمایندگان دوومیدانی کشورمان برای حضور بازیهای المپیک توکیو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: چهار نماینده در دوومیدانی داریم که هر چهار ورزشکار ما از پتانسیل بسیار خوبی برای درخشیدن در المپیک برخوردار هستند. احسان حدادی که چهارمین المپیک خود را تجربه می‌کند و مدال نقره این رویداد مهم جهانی را در کارنامه دارد و برای توکیو هم از شانس‌های مسلم مدال به شمار می‌رود. 

او ادامه داد: حسن تفتیان دیگر نماینده ماست که رکوردهای او در چند ساله گذشته قبل از هر چیز بلیت توکیو را برای او به ارمغان آورد و حالا هم برای بازیها خود را مهیا می‌کند. پیرجهان و فرزانه فصیحی هم جزو نفراتی هستند که شاید روی مدال آنها حساب ویژه‌ای نداریم اما قطعا حضورشان در المپیک و رقابت با حریفان سطح اول این رشته می‌تواند در آینده هر دو آنها نقش پررنگی را ایفا کند. برای هر چهار دونده کشورمان آرزوی موفقیت دارم امیدوارم نمایش خوبی در توکیو داشته باشند.

غیاثی گفت: گله‌ای دارم از دوستانی که در این روزها بی‌راهه می‌روند. الان وقت حمایت است. حدادی مصدومیت سختی را پشت سر گذاشته و نرم نرم خود را برای بازیها آماده می‌کند. حدادی کسی است که مدال المپیک دارد، مدال جهان را به کارنامه خود اضافه کرده و چهار مدال طلای بازیهای آسیایی را برای ایران به ارمغان آورده است. واقعا نباید برای چنین ورزشکاری هزینه کرد؟ دوستان به جای گله از هزینه برای حدادی از او حمایت کنند تا باز هم شاهد درخشش دوومیدانی در میدان مهم المپیک باشیم. شرایط حدادی در توکیو بخاطر آسیب دیدگی دشوار خواهد بود، او به زودی در لیگ مسابقه خواهد داد و شاید بعد از آن بتوان بهتر در مورد او صحبت کرد ولی حمایت را در این روزها به نقدها ترجیح بدهیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز