قضاوت فغانی زیر ذره بین نادر جعفری:

داور یک اشتباه داشت!

۱۴۰۰/۰۴/۲۴ - ۲۲:۱۷:۲۳
کد خبر: ۱۲۰۷۳۴۶
داور یک اشتباه داشت!
کازشناس داوری در خصوص قضاوت علیرضا فغانی و همکارانش در دری جام حذفی توضیحاتی را ارائه داد.

نادر جعفری در گفت و گو با برنا در خصوص قضاوت تیم داوری دیدار پرسپولیس و استقلال در دربی جام حذفی اظهار داشت: داوری در این بازی شرایط خوبی داشت و تیم داوری باتجربه این دیدار قضاوت خوبی را از خود ارائه دادند.

این کارشناس داوری تاکید کرد: درجه سختی این دیدار با توجه به این بازی، دربی حذفی بود؛ بالا بود و تیم داوری این دیدار متشکل از فغانی، منصوری و ابوالفضلی قضاوت خوبی را داشتند و با توجه به آرامش خاضی که داور به این دیدار داده بود، مشکل خاصی را در این بازی شاهد نبودیم.

او در مورد نیمه اول این بازی و اتفاقات آن تصریح کرد: در دقیقه دوم اخطار داور به بازیکن استقلال کاملا درست بود. این در حالی بود که در دقیقه 15 داور روی خطایی که ارسلان مطهری روی مدافع پرسپولیس مرتکب شد داور باید ضمن اعلام خطا به سود پرسپولیس، مهاجم استقلال را با کارت قرمز جریمه می کرد اما فکر می کنم صحنه را ندید و به همین دلیل به مطهری کارت نداد. این در حالی بود که در ادامه اخطار فغانی به شهریار مغانلو کاملا درست بود.

جعفری در مورد نیمه دوم این دیدار به خبرنگار برنا گفت: در نیمه دوم و در دقیقه 46 کمک داور به خوبی ادامه بازی را اعلام کرد و خطایی رخ نداد. این در حالی بود که در دقیقه 79 کارت زرد داور به سیامک نعمتی درست بود. با توجه به آرامش خاصی که داور به بازی داده بود و بازیکنان هم اعتراضی به تصمیمات داور نداشتند این دیدار بدون مشکل خاصی از نظر داوری به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز