محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

به پرسپولیس ایرادی وارد نیست، فدای سرتان!/ فقط در بردها پشت این تیم نیستیم

۱۴۰۰/۰۴/۲۴ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۰۷۳۵۱
به پرسپولیس ایرادی وارد نیست، فدای سرتان!/ فقط در بردها پشت این تیم نیستیم
کاپیتان سال‌های دور پرسپولیس گفت: این شکست چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌کند و همه پیشکسوتان و هواداران همیشه حامی این تیم هستیم.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: پرسپولیس دو شانس مسلم برای کسب دو جام دارد و حالا باید تمام تمرکز تیم روی گلات قهرمانی و پس از آن قهرمانی در آسیا باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط فنی دیدار دربی تاکید کرد: در نیمه اول ترس و احتیاط چاشنی کار هر دو تیم شده بود و این موضوع کیفیت بازی را تحت الشعاع قرار داد اما در نیمه دوم روند بازی کمی تغییر کرد و دو تیم بازی و نمایش بهتری را در زمین از خود نشان دادند. البته اگر پرسپولیس مثل روزهای قبل خود بود می توانست در همان 90 دقیقه کار استقلال را یکسره کند.

او درمورد ضربات پنالتی و شکست پرسپولیس در آن گفت: ضربات پنالتی جدای روند فوتبالی است و درصد زیادی به شانس بستگی دارد و هیچ ایرادی به پرسپولیسی ها وارد نیست. پرسپولیس باید حرفه ای فکر کند و حالا  تمام تمرکزش را به بازی های لیگ و آسیا معطوف باشد. جا دارد به همه بچه ها و کادر فنی تبریک بگویم و خسته نباشید جانانه ای را به آنها داشته باشم.

کاپیتان سال های دور پرسپولیس ادامه داد: این شکست چیزی از ارزش های پرسپولیس کم نمی کند و همه پیشکسوتان و هواداران همیشه حامی این تیم هستیم و به این حمایت افتخار می کنیم. ما فقط همراه روزهای پیروزی نیستیم و هیچ وقت پشت این تیم را خالی نمی کنیم. فدای سر بچه ها. این بازی را باید فراموش کرد و به روزهای مهم پیش روی تمرکز کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد عملکرد خط دفاع سرخ پوشان در غیاب سیدجلال حسینی به خبرنگار برنا گفت: بچه ها در دفاع خطی و تیمی کم نقص بودند و در طول بازی راه های نفوذ استقلال را به خوبی بسته بودند و مهاجمان حریف برابر این سد نفوذناپذیر کاری از پیش نبردند. به هر صورت ما بهترین مدافعان را داریم که در این بازی اجازه ندادند غیبت سیدجلال به چشم بیاید. 3/5

نظر شما