بهنام ابوالقاسم‌پور:

پرسپولیس می‌توانست بهتر بازی کند/ یحیی فکرش را روی لیگ گذاشته بود

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۲:۲۸:۲۶
کد خبر: ۱۲۰۷۸۹۶
پرسپولیس می‌توانست بهتر بازی کند/ یحیی فکرش را روی لیگ گذاشته بود
بهنام ابوالقاسم‌پور گفت: بازی کسل کننده‌ای بود چرا که بار روحی و روانی بازیکنان در جام حذفی به مراتب بیشتر است.

به گزارش برنا، بهنام ابوالقاسم پور، پیشکسوت و بازیکن اسبق پرسپولیس در ارتباط تلفنی با برنامه صبح و ورزش از ارزیابی شهرآورد 96 گفت: بازی کسل کننده ای بود. از نظر فنی خیلی نمی شود این دیدار را ارزیابی کرد. پرسپولیس می توانست بهتر بازی کند. یحیی فکرش را روی لیگ گذاشته بود و جام حذفی را از دست داد. در جریان بازی دیدید که یحیی می توانست بهتر از این تعویض کند اما ما داخل تیم نبودیم و او شرایط را بهتر می دانست. به نظرم چیزی از ارزش های پرسپولیس کم نشده و امیدوارم بتواند در لیگ برتر قهرمانی را به دست آورد.

او از دلایل بسته و کم رمق بازی کردن افزود: دو تیم می خواستند که گل نخورند. تفاوت جام حذفی با بقیه بازی ها در این است که بار روانی و استرس بازیکنان زیاد است. در آن بازی هم بازیکنان در پاس ها خیلی اشتباه داشتند و یکدیگر را حمایت نمی کردند. می خواستند که بازی به تساوی و ضربات پنالتی کشیده شود. یحیی به خاطر مصدومیت سیدجلال می خواست به نفرات اصلی تیم استراحت بیشتری داده تا لیگ را از دست ندهد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به سپردن پنالتی پنجم به عبدی اظهار کرد: در آن شرایط نبودیم که متوجه درست بودن یا نبودن آن شویم. یحیی گل محمدی بهترین پنالتی زن های خود را تعویض کرد. وقتی به آن جا میرسی خیلی از بازیکنانی که حرف اول را در میدان می زنند در زدن پنالتی مکث می کنند یا می خواهند مسئولیتی را در تیم نگیرند و احتمالا عبدی روحیه اش  نسبت به بقیه بهتر بوده است.

ابوالقاسم پور گفت: این شکست هم می تواند تاثیر منفی و هم مثبت در عملکرد تیم پرسپولیس بگذارد ولی به نظرم با این باخت تاثیر مثبت بیشتر شود چرا که در لیگ  برتر انگیزه آنان برای کسب پنجمین جام بیشتر می شود و با کوچکترین لغزش تیم سپاهان جای آن ها را خواهد گرفت و شرایط سخت می شود.

نظر شما