رحمتی و مجیدی به استقبال نویدکیا می‌روند؛

نقش استقلالی‌ها در قهرمانی احتمالی پرسپولیس

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۲۰۷۹۸۱
نقش استقلالی‌ها در قهرمانی احتمالی پرسپولیس
مربیان استقلالی می‌توانند تاثیر زیادی روی قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر داشته باشند.

به گزارش برنا؛ رقابت پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی به هفته های پایانی لیگ کشیده شده است. این رقابت داغ در حالی ادامه دارد که پرسپولیس با 2 امتیاز بیشتر از سپاهان در صدر قرار دارد و شاگردان محرم نویدکیا همچنان در تعقیب پرسپولیس هستند تا از گلات این تیم جلوگیری کرده و خودشان هم بعد از 6 سال قهرمان لیگ برتر شوند.

روی کاغذ 3 بازی سپاهان در 3 هفته پایانی لیگ از پرسپولیس سخت تر است. قرمزهای پایتخت با ماشین سازی، تراکتور و پیکان در 3 هفته پایانی بازی دارند و سپاهان باید به مصاف پدیده، ذوب آهن و استقلال برود. در حال حاضر با توجه به فاصله 2 امتیازی سپاهان و پرسپولیس، اصفهانی ها باید امتیازات کامل را بگیرند و منتظر امتیاز از دست دادن پرسپولیس باشند.

با توجه به 2 بازی که سپاهان با استقلال و پدیده دارد، به نوعی می توان گفت سرنوشت قهرمانی قرمزها تا حدودی به استقلالی ها بستگی دارد چون سرمربی پدیده هم کاپیتان اسبق استقلال بوده و جزو مربیان استقلالی لیگ به شمار می آید.

سیدمهدی رحمتی که تیم جوان و جویای نامش در چهار هفته‌های اخیر 9 امتیاز از چهار بازی اخیر خود گرفته این روزها به فکر تکرار نتیجه خوب دور رفتش برابر تیم قدرتمند سپاهان این بار در ورزشگاه امام رضا علیه‌السلام است.

او که در دور برگشت پرسپولیس را در همین ورزشگاه متوقف کرده در بازی این هفته انگیزه‌های فراوانی برای موفقیت دارد چرا که از یک سو تیمش نیم نگاهی به سهمیه آسیایی خواهد داشت و از سوی دیگر هم تلاش می‌کند تا رتبه ششم فصل گذشته این تیم را با وجود خیل عظیم و لشکر جداشدگان این تیم ارتقا دهد و توانایی‌های خود را بیش از پیش به رخ بکشد.

پدیده با رحمتی در دور رفت موفق به کسب پیروزی 3 بر یک مقابل سپاهان آن هم در کامبکی بیاد ماندنی با دبل احمد الجبوری و گل امین قاسمی‌نژاد در نقش جهان شد و حالا برابر سپاهانی قرار می گیرد که برای حفظ شانس قهرمانی خود در لیگ‌ برتر باید 3 امتیاز بازی را از مشهدی‌ها بگیرد.

از طرف دیگر سپاهان در هفته پایانی لیگ با استقلال دیدار می کند. استقلال کسب سهمیه اش از طریق لیگ قطعی شده، اما قطعا شاگردان فرهاد مجیدی در 3 هفته پایانی لیگ هم با تمام قوا به میدان می روند تا هم اعاده حیثیت کنند هم اینکه برای دیدار نیمه نهایی جام حذفی تدارکات مناسبی داشته باشند. بنابراین مجیدی بازی با سپاهان را هم جدی می گیرد و قطعا او و رحمتی به عنوان 2 مربی استقلالی می توانند تاثیر زیادی روی مشخص شدن قهرمان لیگ داشته باشند. 3

نظر شما