مهران تیشه گران خبر داد:

جوایز مدال آوران فوتبال و کشتی ناشنوایان واریز شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۴:۵۵
کد خبر: ۱۲۰۸۳۰۲
جوایز مدال آوران فوتبال و کشتی ناشنوایان واریز شد
رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: برای مدال آوران فوتبال 10 میلیون، قهرمانان کشتی بزرگسالان طلا 6 میلیون، نقره 3 میلیون و برنز 2 میلیون و جوانان طلا 4 میلیون، نقره 2 میلیون و برنز 1 میلیون واریز شد.

به گزارش برنا، مهران تیشه گران اظهار کرد: جوایز فوتبالیست های ناشنوا که در مسابقات انتخابی المپیک برزیل مقام اول را به دست آوردند و مدال آوران کشتی آزاد و فرنگی جوانان و بزرگسالان ناشنوایان در مسابقات قهرمانی جهان کشتی در ترکیه و همچنین کادر فنی و سرپرستان کاروان اعزامی به این رقابتها به حساب آنها واریز شد.

وی درباره مبلغ جوایز مدال آوران قهرمانان گفت: به مدال آوران فوتبال ۱۰ میلیون، قهرمانان کشتی بزرگسالان طلا ۶ میلیون، نقره ۳ میلیون و برنز ۲ میلیون و جوانان طلا ۴ میلیون، نقره ۲ میلیون و برنز ۱ میلیون واریز شد.

تیشه گران خاطرنشان کرد: قرار بود جوایز مدال آوران قهرمانی جهان و انتخابی المپیک طی مراسمی به آنها اهدا شود که به خاطر کرونا امکان برگزاری مراسم وجود نداشت و قرار بر این شد پاداش ورزشکاران که بیش از ۹۰ نفر  هستند به حساب آنها واریز شود.

وی در پایان گفت: فدراسیون به تعهدات خود درخصوص پرداخت جوایز قهرمانان عمل کرد و امیدواریم شاهد رشد و توسعه ورزش ناشنوایان در مسابقات آتی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز