محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس بیدی نیست که با این بادها بلرزد/ امیدوارم پاداش در نظر گرفته شده برای تیم تازه سقوط کرده به‌ خاطر خوش‌‌خدمتی نباشد/ از گل‌محمدی حمایت می‌کنیم

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۰۸۶۲۹
پرسپولیس بیدی نیست که با این بادها بلرزد/ امیدوارم پاداش در نظر گرفته شده برای تیم تازه سقوط کرده به‌ خاطر خوش‌‌خدمتی نباشد/ از گل‌محمدی حمایت می‌کنیم
سرپرست پیشین پرسپولیس تاکید کرد جوسازی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها علیه این تیم، سرخ‌پوشان را برای گلات قهرمانی مصمم‌تر از قبل می‌کند.

محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: پرسپولیس لیاقت و شایستگی فتح هر دو جام را داشت و حالا هم تمام تمرکز تیم باید روی موفقیت لیگ برتر باشد و قرمزپوشان اتفاقات دربی را به دست فراموشی بسپارند.

او درخصوص بازی دربی و وضعیت پرسپولیس در آن دیدار تاکید کرد: سال ها بود نمایش این چنینی را از پرسپولیس ندیده بودم. احتیاط از جانب دو تیم زیبایی این بازی را تحت تاثیر قرار داده بود و پرسپولیس به نوعی چوب احتیاط و بدشانسی اش را خورد. تعجب می کنم که داور چرا خیلی راحت از صحنه خطای کاملا آشکار و شدید مطهری روی فرجی عبور کرد و در پایان بازی هم خطای دروازه بان استقلال در پنالتی ها را نگرفت! به هرحال حق پرسپولیس حذف از این جام نبود اما متاسفانه این بار حق به حقدار نرسید. اگر در این صحنه ها تصمیمات قانونی اتخاذ می شد، شک نکنید نتیجه بازی چیز دیگری بود. 

سرپرست قدیمی پرسپولیس ضمن حمایت همه جانبه از کادر فنی به خصوص یحیی گل‌محمدی تصریح کرد: ما همه جوره از یحیی و تیمش حمایت می کنیم. تلخی حذف از جام حذفی به جای خود اما بالاخره فراز و نشیب در فوتبال وجود دارد و اجتناب ناپذیر است و هیچ دلیلی نمی بینم به خاطر یک بازی و یک شکست بخواهیم کاسه و کوزه ها را بر سر یحیی و بازیکنان بشکنیم. 

او درمورد محرومیتی که برای سرمربی پرسپولیس در نظر گرفته شده است، گفت: حق کمیته انضباطی و کمیته اخلاق این است که به مسائلی این چنینی ورود کرده و حکم صادر کند اما خدا کند در این میان همه تیم ها و حرکات مربیان و بازیکنان شان به یک چشم دیده شود و اعمال نفوذی برای محرومیت یحیی و حاشیه سازی برای پرسپولیس صورت نگرفته باشد. 

خوردبین در ادامه اشاره‌ای به بازی برابر ماشین‌سازی داشت و درباره این دیدار گفت: دربی و نتیجه اش تمام شد و نگاه همه ما رو به جلو است. ان شا اله که بچه ها 3 امتیاز شیرین را از دیدارشان در تبریز به دست آورده و معادلات قهرمانی را همچنان به سود خود رقم بزنند. با برد در این دیدار کار پرسپولیس در دو بازی خانگی اش راحت خواهد شد.

او ضمن ابراز تعجب از اقدام عجیب مسئولان باشگاه ماشین‌سازی برای برای تعیین پاداش برای تیمی که سقوطش به دسته پایین‌تر مسجل شده اظهار داشت: واقعا نمی دانم این کار چه معنایی می تواند داشته باشد؟! اگر این تیم شانسی برای بقا در لیگ برتر داشت، تعیین پاداش توجیه داشت اما هر چقدر فکر می کنم معنی این کار را متوجه نمی شوم. امیدوارم این کار هر دلیلی داشته باشد به جز خوش خدمتی به تیم دیگری!  

این پرسپولیسی قدیمی تاکید کرد: این حواشی و شیطنت ها نه تنها خللی در مسیر و هدف پرسپولیسی ها ایجاد نمی کند بلکه آنها را برای رسیدن به هدف شان با انگیزه تر و مصمم تر می کند. پرسپولیس بیدی نیست که با این بادها بلرزد. این تیم هیچ وقت تنها نبوده و نیست و از حمایت هواداران و پیشکسوتان بهره می برد. با قهرمانی پنجم پرسپولیس در لیگ، نقشه هایی را که برای ناکامی ها این تیم و این باشگاه کشیده اند نقش برآب می شود. 4/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز