علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بوکس از نظر امکانات با دنیا فاصله دارد/ می‌خواهیم در توکیو نتیجه مناسبی را بگیریم

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۰۸۶۴۱
بوکس از نظر امکانات با دنیا فاصله دارد/ می‌خواهیم در توکیو نتیجه مناسبی را بگیریم
سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: صرفا برای اینکه شرکت کننده باشیم به المپیک توکیو نمی‌رویم.

علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس ایران درباره آخرین وضعیت المپین‌های کشورمان برای حضور در سی‌ودومین دوره بازی‌های المپیک توکیو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: روز گذشته قبل از اعزام به مسابقات آخرین تمرین خودمان را انجام دادیم و حالا خوشبختانه با تمام آمادگی و انگیزه بالا راهی مسابقات خواهیم شد. شرایط هر دو ورزشکار ما خوب است و تقریبا به آن آمادگی مدنظرمان رسیدند.

او با اشاره به انتظارات غیرمعقول از بوکس در توکیو توضیح داد: با توجه به نتایج و عملکرد اخیر تیم در مسابقات بین المللی کمی توقع از بوکس بالا رفته ولی باید واقعیت را پذیرفت. ما از نظر فنی شاید در همان جایی باشیم که رقبای ما هستند اما در حقیقت از نظر سخت افزاری و امکانات با دنیا فاصله داریم. بنابراین نمی شود با قطعیت گفت این دوره با مدال باز خواهیم گشت. هدف این نیست که فقط شرکت کننده باشیم و قطعا می رویم که با یک نمایش خوبی نتیجه مطلوبی را به ثبت برسانیم.

استکی در پایان گفت: رقبا هنوز مشخص نشدند ولی با این حال شناخت کاملی از تمام بوکسورهای حاضر در توکیو داریم. امیدوارم در نبود تماشاگران بازی های جنجالی را شاهد باشیم. البته برای بوکسور فرقی ندارد چرا که اگر قوی باشد کار خودش را پیش می برد اما از نظر جذابیت قطعا هیجان دوره قبل را نخواهد داشت. 3

نظر شما