فریبرز محمودزاده:

جشن قهرمانی لیگ آزادگان با شرایط خاص برگزار می‌شود/ تست دوپینگ بازیکنان به صورت هفتگی انجام شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۷:۵۴:۵۸
کد خبر: ۱۲۰۸۶۶۶
جشن قهرمانی لیگ آزادگان با شرایط خاص برگزار می‌شود/ تست دوپینگ بازیکنان به صورت هفتگی انجام شد
مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال درباره برگزاری هفته اول این رقابت ها توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش برنا؛ فریبرز محمودزاده رئیس برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور  درباره برگزاری این مسابقات با تبانی برخی تیم‌ها بیان کرد: در ابتدا از همه عوامل رادیو ورزش بابت پیگیری این مسابقات ممنونم. در هفته های گذشته جلساتی را در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ناظران مختلفی را انتخاب کردیم تا مسابقات را نسبت به قبل بهتر رصد کنیم. حتی ممکن است با نیروهای جدید با حضور افشاریان و کامرانی فر دقت را بالا ببریم که انصافا این افراد در چینش داوران خوب کار کردند.

او گفت: تیم‌های بادران و ملوان تهران و گل ریحان و فجرسپاسی برابر یکدیگر در هفته پیش رو مصاف می کنند. ۶ رقابت دیگر هم از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است و به برگزاری آن‌ها تاکید داریم و فدراسیون فوتبال هم بازی ها را رصد می‌کند. همه تیم‌هایی که کم کاری کنند یا عدم حضور در بازی داشته باشند جریمه خواهند شد.

محمودزاده عنوان کرد: نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی به همراه همکارانش بالای ۲۲ تست دوپینگ در لیگ آزادگان را انجام دادند که شاید تعداد تست ها به هفته ای یکبار می‌رسید. از فدراسیون پزشکی ورزشی سپاسگزارم چراکه باشگاه ها تا ۴ بار تست دوپینگ دادند و توسط ماموران نادو مورد ارزیابی قرار گرفتند.

او بیان کرد: بازی ها در هفته پایانی به صورت همزمان برگزار خواهند شد. تاکید کرده ایم ۹ بازی راس ساعت برگزار شوند اما ۳ بازی به صورت ویژه شروع خواهند شد و به صورت آنلاین همه بازی ها را ارزیابی خواهیم کرد. سعی می‌کنیم با تدابیر و انجام شیوه نامه های بهداشتی جشن قهرمانی تیم قهرمان لیگ آزادگان را برگزار کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز