سعید حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

ماشین‌سازی بهترین عملکرد خود را ارائه خواهد داد/ در مکتب پرسپولیس صداقت را یاد گرفته‌ام

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۰۹۱۳۱
ماشین‌سازی بهترین عملکرد خود را ارائه خواهد داد/ در مکتب پرسپولیس صداقت را یاد گرفته‌ام
بازیکن ماشین‌سازی درخصوص دیدار ویژه تیمش برابر پرسپولیس صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

سعید حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اظهار داشت: تمام اعضای تیم تلاش کردند که با کسب نتایج خوب بتوانیم سهمیه این تیم را در لیگ برتر حفط کنیم اما متاسفانه در این امر موفق نبودیم.

او در ادامه تاکید کرد: ماشین سازی در طول فصل تغییر و تحولات زیادی داشت و این موضوع در ناکامی این تیم موثر بود. این تیم در طول این فصل 5-6 مربی اش تغییر کرد و این اتفاق برای هر تیم می تواند مشکل ساز شود.

در آستانه دیدار برابر پرسپولیس بازیکن قرضی سرخ‌ها که در ماشین‌سازی توپ می‌زند درمورد تقابل برابر سرخ‌پوشان تهرانی گفت: ما دنبال ارائه فوتبال پاک هستیم و بازی خودمان را انجام می دهیم. این بازی برای ما حساسیتی ندارد اما برای تیم های بالای جدول مهم است و نمی خواهیم در این بازی بی انگیزه کار کنیم.

حسین‌پور درخصوص تقابلش با پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: این بازی برای من یک بازی خاص است و باید تحت شرایط خاص در این بازی به میدان بروم و با تمام وجودم در خدمت ماشین سازی هستم. من در مکتب پرسپولیس و از بزرگان این تیم صداقت و درستی را یاد گرفته ام و مطمئن هستم خود پرسپولیسی ها هم از من انتظار دارند که بهترین نمایشم را در این بازی ارائه بدهم. این بدشانسی من است که این بازی در این شرایط برگزار می شود. با این وجود از صمیم قلب امیدوارم پرسپولیس در نهایت قهرمان لیگ برتر شود.

او درمورد آینده و شرایط قراردادی‌اش در پایان فصل خاطرنشان کرد: من تا پایان فصل با ماشین سازی قرارداد دارم و بعد از آن دوباره بازیکن پرسپولیس محسوب می شوم. قرارداد من با پرسپولیس تا یک فصل دیگر ادامه دارد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز