محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هیچ نیرویی جلودار پرسپولیس نیست/ زوج مغانلو و عبدی جواب داد

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۰۹۷۰۳
هیچ نیرویی جلودار پرسپولیس نیست/ زوج مغانلو و عبدی جواب داد
پیشکشوت پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم در تبریز و پیروزی پرگل سرخ پوشان برابر ماشین سازی توضیحاتی را ارائه کرد.

محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا ضمن تمجید از عملکرد پرسپولیس برابر ماشین سازی اظهار داشت: روند بازی و نتیجه ای که در این دیدار رقم خورد نشان داد یحیی گل محمدی و تیمش علاوه بر سه امتیاز به دنبال کسب تفاضل گل خوب بودند که برای این موضوع تیم با سیستمی هجومی در زمین حاضر شد و در نهایت دیدیم که بازی خوب پرسپولیس در این دیدار ابتکار عمل را از حریف گرفت و پرسپولیس برد دلچسبی را به دست آورد.

او در ادامه افزود: در  این بازی زوج مهدی عبدی و شهریار مغانلو نمایش فوق العاده ای را داشتند و توانستند شب خوب و موفقی را رقم زده و گل های خوبی را برای پرسپولیس به ثمر برسانند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به شکست برابر استقلال و اینکه این باخت نتوانست روند تیمی و روحی- روانی سرخ‌ها را متزلزل کند، تصریح کرد: خوشبختانه چارچوب و شخصیت تیمی و فنی پرسپولیس در زمین و روی نیمکت فنی اش آن قدر بالا است که حتی باخت برابر استقلال هم خدشه ای را به روند کاری پرسپولیس وارد نکرد.

کلهر تاکید کرد: معتقدم شاید حتی آن شکست انگیزه ای شد که پرسپولیس با جدیت و انگیزه بیشتری برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش کند و آن باخت باعث نشد پرسپولیس از مسیرش منحرف شود. 

او افزود: در حال حاضر رقابت خوب و سایه به سایه ای بین پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی در لیگ وجود دارد و پرسپولیس از این مزیت برخوردار است که سرنوشتش برای قهرمانی را خودش رقم بزند و با شرایط خوبی که از نظر فنی و روحی- روانی حاکم است، رقم خوردن پنجمین قهرمانی برای این تیم دور از دسترس نیست و تیم یحیی گل محمدی شانس اول قهرمانی محسوب می شود.

کلهر درخصوص برخی شیطنت‌ها علیه پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: به هرحال طبیعی است که پس از پوکر پرسپولیس در لیگ برتر خیلی ها دوست نداشته باشند روند قهرمانی های این تیم ادامه پیدا کند و برخی سنگ اندازی ها را در مسیر پرسپولیس شاهد هستیم اما مهم این است پرسپولیس از مدیریت گرفته تا کادر فنی، بازیکنان، پیشکسوتان و هواداران باهوش و حرفه‌ای عمل می کنند و اسیر این حواشی و جریانات نمی شوند. تا زمانی که این هوشیاری از راس مدیریت تا سایرین ادامه‌دار باشد، کسی نمی‌تواند مانع قهرمانی پرسپولیس شود و هیچ قدرتی جلودار این تیم نخواهد بود. 3/5

نظر شما