افشین بیابانگرد در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

رسیدن به مدال طلای المپیک کار دشواری است/ گرایی شرایط خوبی دارد

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۰۹۷۰۴
رسیدن به مدال طلای المپیک کار دشواری است/ گرایی شرایط خوبی دارد
ملی‌پوش سابق کشتی گفت: رسیدن به مدال طلای المپیک همیشه سخت و دشوار است.

افشین بیابانگرد، ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی، درباره پیش‌بینی خود از نتیجه احتمالی فرنگی‌کاران در المپیک توکیو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: از دید من هر 5 کشتی گیر المپیکی ما بهترین وزن خودشان هستند حالا فارغ از اینکه چگونه برای حضور در این میدان مهم انتخاب شدند. المپیک جای بهترین هاست اینطور نیست که فقط ایران بخواهد کشتی گیران خوب خود را اعزام کند، بنابراین کسی در این میدان بزرگ و مهم موفق خواهد شد که تلاش زیادی داشته باشد و با هدف وارد مسابقات شود. بحث کرونا و محدودیت های تمرینی برای همه بود  امیدوارم که فرنگی کاران ما در این فرصتی که داشتند بتوانند آمادگی لازم را کسب کرده باشند.

او اضافه کرد: هر 5 نماینده ما در این دوره شانس مدال دارند اما بحث مدال طلا کاملا با سایر رنگ ها فرق دارد. نقره و برنز تا حدی زیادی برای المپیکی های ما دست یافتنی هستند اما رسیدن به مدال طلا همیشه دشوار بوده است. با این حال فرنگی کاران ما به ویژه محمد علی گرایی این شایستگی را دارند که به این مهم دست یابند. برای هر 5 کشتی گیرمان آرزوی موفقیت دارم.

کارشناس کشتی با اشاره به پاداش پرداخت شده به ملی پوشان قبل از المپیک توسط محمد بنا گفت: پرداخت پاداش به المپین ها قبل از اعزام یک روش معمول است. این اقدامات 100 درصد از نظر روحی برای تیم موثر است. هرچند که این مبلغ ها در قیاس با رقم هایی که در رشته ای مانند فوتبال، والیبال و ... رد و بدل می شود ناچیز است اما به شدت به کشتی گیران کمک می کند. امید نوروزی اخیر قول پاداش داده و بنا هم قبل از اعزام مبلغی را پرداخت کرده و همه این کارها خوب است و اثرگذار ولی این گونه کارها برای پیشرفت رشته و موفقیت ورزشکاران در مسابقات وظیفه فدراسیون و مسئولین ورزش است. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز