رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان- مجارستان؛

محمدرضا شاکری به دیدار رده بندی راه یافت/ نمایندگان کشورمان امشب برای کسب ۲ مدال طلا و یک مدال برنز به میدان می روند

۱۴۰۰/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۲:۱۲
کد خبر: ۱۲۰۹۸۹۴
محمدرضا شاکری به دیدار رده بندی راه یافت/ نمایندگان کشورمان امشب برای کسب ۲ مدال طلا و یک مدال برنز به میدان می روند
محمدرضا شاکری به دیدار رده بندی وزن 60 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان در مجارستان راه یافت.

به گزارش برنا، مسابقات شانس مجدد رقابت های پنج وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان بعد از ظهر امروز در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد که محمدرضا شاکری نماینده کشورمان به دیدار رده بندی راه یافت.

نتایج نماینده کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم محمدرضا شاکری در دور اول مقابل دالگات عبدالکادیروف از روسیه با نتیجه 7 بر 6 به برتری دست یافت وی در دور دوم مقابل سینگ جاسکاران از هند با نتیجه 6 بر 2 مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، شاکری به گروه بازنده ها رفت. وی ابتدا در این گروه با نتیجه 12 بر 1 گابریل اوجوگ از مولداوی را مغلوب کرد و در دور بعد نیز با نتیجه 7 بر 2 از سد گئورگی آبولاشویلی از گرجستان گذشت و به دیدار رده بندی راه یافت. شاکری در این دیدار به مصاف عبدالرحمن ابراهیم اف از آذربایجان می رود.

بدین ترتیب امشب و در مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن دوم، علی خرم دل در وزن 51 کیلوگرم و سید حسن اسماعیل نژاد در وزن 71 کیلوگرم برای کسب مدال طلا و محمدرضا شاکری در وزن 60 کیلوگرم برای کسب مدال برنز به روی تشک می روند.

در مسابقات پنج وزن نخست تیم ایران توسط امیررضا معصومی در وزن 110 کیلوگرم به مدال طلا و علی رضایی در وزن 65 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

نظر شما