مدیر رادیو ورزش:

در ایام المپیک آنتن رادیو ورزش یک آنتن المپیکی است/ مسابقات به صورت زنده پوشش داده می‌شود

۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۲۱۰۰۸۰
در ایام المپیک آنتن رادیو ورزش یک آنتن المپیکی است/ مسابقات به صورت زنده پوشش داده می‌شود
مهدی آذرمکان مدیر رادیو ورزش از ویژه برنامه های اختصاصی این رادیو در زمان برگزاری مسابقات المپیک توکیو خبر داد.

به‌گزارش برنا و به نقل از رادیو ورزش؛ همزمان با نزدیک شدن بازی های المپیک توکیو، مهدی آذرمکان مدیر رادیو ورزش گفت‌وگویی را درباره فعالیت ها و برنامه‌های اختصاصی این رادیو انجام داد. 

رویکرد رادیو ورزش در دوران برگزاری مسابقات المپیک به چه صورت خواهد بود؟ 

رویکرد رادیو ورزش در این دوران پوشش زنده  تمامی مسابقاتی است که برای مخاطب ما مهم است از جمله مسابقاتی که یک طرف آن ایران است و مسابقات مهم برخی از رشته های پرطرفدار در کشور .

علاوه‌ بر این برنامه‌ها و ویژه‌ برنامه‌هایی را تدارک دیدیم که از آنتن رادیو ورزش پخش می‌شود. در ایام المپیک که از ۱ تا ۱۷ مرداد است کاملاً آنتن رادیو ورزش یک آنتن المپیکی است و موضوعات مربوط به المپیک را پوشش می‌دهد. حتی در برنامه‌های عادی هم به المپیک می‌پردازد. علاوه بر این‌ ما یک استودیوی مجهزی را در نظر گرفتیم که تمام برنامه‌های المپیک از این استودیو هم پخش می‌شود. همچنین پخش برنامه ها را هم به صورت تصویری از ایران صدا خواهیم داشت.

چه برنامه هایی در این مدت به صورت اختصاصی به کنداکتور رادیو اضافه می شود؟ 

ما برنامه‌های مسابقات را پوشش زنده داریم که این مسابقات از ساعت ۴ صبح الی ۱۷ در ساعات مختلف برگزار می‌شود و همکاران من هم در اینجا و هم در توکیو تلاش می‌کنند که تمامی مسابقات را به‌صورت زنده پوشش دهند. به جز پوشش زنده‌ی مسابقات ما چند ویژه‌ برنامه هم داریم. برنامه *حالا المپیک* که از ساعت ۱۸ الی ۱۹ هر روز بعد از برگزاری مسابقات المپیک پخش می‌شود و به جمع‌بندی نهایی بازی ها پرداخته و به صورت روزانه در این برنامه به بحث و بررسی و تحلیل کارشناسی می‌پردازیم.

ما هر دو ساعت یک *بخش خبری* ۵ دقیقه‌ای خواهیم داشت که این بخش خبری آخرین تحولات المپیک را بررسی و اطلاع‌رسانی می‌کند. بخش‌های خبری ما به ترتیب  ساعت ۷، ۹، ۱۱، ۱۳، ۱۵ و ۱۷  از شروع تا پایان بازی ها خواهد بود .

برنامه بعدی مستند کوتاه *یک المپیک و هزار داستان* است. این مستند اختصاص دارد به المپیکی‌هایی که از کشور اعزام شدند و زندگی آن‌ها را روایت می‌کند. 

بخش دیگر برنامه ای است با عنوان *المپیک زندگی* که رابطه بین المپیک و سبک زندگی را بررسی می‌کند. به نوعی درس‌هایی که از المپیک برای زندگی گرفته می شود را  بررسی می کند . 

از ویژه برنامه های مختص ایام المپیک، نمایش رادیویی است به اسم *فاتحان سکوی المپیک* که هر روز از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۴ پخش می‌شود . تمامی این ویژه برنامه‌ها از ۱ مرداد از رادیو ورزش پخش می‌شود.

 برنامه هایی که پخش می‌شدند هم در این مدت رویکرد خود را تغییر می‌دهند و حال و هوای المپیکی پیدا می‌کنند؟ 

برنامه‌های تحلیلی و کارشناسی ما در ایام المپیک منعطف شده و به موضوع المپیک می‌پردازند. برنامه‌هایی مثل همیشه با ورزش و برخی از برنامه‌هایی که تحلیلی هستند مثل جهان ورزش که مختص رشته‌های مختلف است علاوه‌ بر این‌ که ویژه‌ برنامه داریم این برنامه‌ها هم به صورت اختصاصی به موضوع المپیک می‌پردازند.

چند نفر از رادیو ورزش به توکیو اعزام می‌شوند؟ برنامه خاص و زنده ای از آنجا برگزار می‌شود؟ 

دو نفر از رادیو ورزش برای پوشش رویدادهای المپیک اعزام شدند که این دوستان از توکیو هم به‌صورت زنده برخی از مسابقات را برای ما گزارش می‌کنند و هم مصاحبه و گزارش هایی را برای ما ارسال خواهند کرد که در  برنامه های مختلف پخش خواهد شد .

مخاطبان در سر تا سر دنیا می توانید از طریق وب سایت WWW.RADIOVARZESH.IR  ضمن استفاده از پخش زنده، در جریان آخرین اخبار و رویدادهای ورزشی باشید. ما را در اینستاگرام با شناسه @radiovarzesh92 پیدا و همراهی کنید. 

نظر شما