پرسپولیس تهران- تراکتور تبریز؛

ساز پرسپولیس برای جشن دیگری کوک می‌شود

۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۱۰۸۵۸
ساز پرسپولیس برای جشن دیگری کوک می‌شود
پرسپولیس در بیست و نهمین ایستگاه از مسیر پر از التهاب لیگ بیستم، در دیداری خانگی روبروی تراکتور قرار می‌گیرد تا برای رسیدن به قهرمانی خود حریف دیگری را قربانی کند.

به گزارش برنا؛ در دو قدمی جامی ارزشمند و ثبت یک رکورد تماشایی و دور از دسترس برای حریفان، شاگردان یحیی گل محمدی در دیداری خانگی به میدان می روند و امیدوار هستند با پیروزی در این بازی یک گام بلند تا ثبت گلات قهرمانی را برداشته و به یک قدمی جام برسند.

در شرایطی که چند هفته ای است فشارهای وارد شده به پرسپولیس به اوج خود رسیده، سرخ پوشان بدون توجه به حواشی و مشکلات با پیروزی پرگلی که در تبریز برابر ماشین سازی کسب کردند بار دیگر قدرت خود را به حریفان نشان داده و با روحیه ای بهتر از قبل برای حریف بعدی شان آماده شده اند.

پیروزی پرگل برابر ماشین سازان ضمن حفظ فاصله با رقیب سرخ ها یعنی سپاهان، از نظر تفاضل گل نیز شرایط خود را بهبود بخشید و حالا پرسپولیسی ها برای رسیدن به جام باید از سد تراکتور عبور کنند تا کار برای این تیم تا بالا بردن جام قهرمانی آسان تر از قبل شود.

قرمزهای پایتخت در حالی برای دیدار برابر تراکتور تبریز در هفته بیست و نهم آماده می شوند که با پیروزی مقابل این تیم و لغزش سپاهان در دربی اصفهانی ها، شاگردان یحیی گل محمدی می توانند در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی خود را برپا کنند.

برد پرسپولیس برابر تراکتور امتیازات سرخ ها را به عدد 64 می رساند. این در حالی است که تساوی سپاهان برابر ذوب آهن هم در نهایت جمع امتیازات شاگردان محرم نویدکیا را به 60 می رساند تا بدین ترتیب بدون احتساب نتایج هفته پایانی، پرسپولیسی ها بتوانند گلات قهرمانی شان را یک هفته زودتر جشن بگیرند. 

تیم گل محمدی مثل هفته های اخیر در شرایطی در کارزار لیگ برتر برابر حریفش به میدان می رود که کمال کامیابی نیا را به علت مصدومیت در اختیار ندارد، این در حالی است که علی شجاعی دیگر غایب پرسپولیس در این دیدار محسوب می شود که به علت مصدومیت نمی تواند در این بازی سرخ ها را همراهی کند. این در حالی است که از اردوی قرمزهای تبریزی خبر می رسد این تیم محمدرضا خانزاده را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و میلاد فخرالدینی با کارت زردی که برابر آلومینیوم دریافت کرد، شانس همراهی تیمش برابر پرسپولیس را از دست داد.

همه می دانند برای راحت تر شدن خیال پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ بیستم پیروزی در این دیدار برای شاگردان یحیی از نان شب هم واجب تر است. معادلات امتیازی جدول در بین بالانشینان به گونه ای است که تراکتوری ها هنوز روی کاغذ از شانس کسب سهمیه آسیایی برخوردار هستند و این موضوع انگیزه ویژه ای را برای شاگردان فیروز کریمی ایجاد می کند.

پرسپولیس و تراکتور در حالی حدود یک ماه پیش در سوپرجام روبروی هم قرار گرفتند که پرسپولیس با پیروزی برابر این حریف تبریزی اش موفق شد جام قهرمانی را بالای سر برده و شب ویژه ای را در استادیوم آزادی رقم بزنند و حالا پسران یحیی تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا با ثبت بردی دیگری برابر تراکتور، خود را برای برپایی جشن قهرمانی بعدی آماده و مهیا کنند.

پرسپولیسی ها بدون توجه به تمامی حواشی ایجاد شده برای پیروزی برابر تراکتور مصمم هستند. این در حالی است که قهرمانی در این فصل برای تیم گل محمدی از ارزش ویژه ای برخوردار است و بدون شک این موضوع می تواند انگیزه قرمزهای پایتخت نشین را برای کسب بردی دیگر دو چندان کند.

دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتور ساعت 21:15 دقیقه امشب به میزبانی قرمزها در ورزشگاه آزادی و به قضاوت محمدحسین زاهدی فر برگزار می شود. 4

نظر شما