محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

رکورد دست نیافتنی پرسپولیس برای رقبا قابل تحمل نیست/ مربیان آرزوی این را دارند تا بازیکنی مثل امیری را در اختیار داشته باشند/ کفه ترازو به نفع تیم یحیی سنگین‌تر است

۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۱۰۹۵۱
رکورد دست نیافتنی پرسپولیس برای رقبا قابل تحمل نیست/ مربیان آرزوی این را دارند تا بازیکنی مثل امیری را در اختیار داشته باشند/ کفه ترازو به نفع تیم یحیی سنگین‌تر است
مدافع اسبق تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس چهار فصل متوالی قهرمان شده و حالا در آستانه پنجمین قهرمانی‌اش قرار دارد.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به اهمیت بازی پیش روی تیم فوتبال پرسپولیس تهران برابر تراکتور تبریز اظهار داشت: این بازی در سال های اخیر همواره از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار بوده و این بار هم شاهد این هستیم که نتیجه بازی می تواند در معادلات جذاب قهرمانی لیگ تاثیر مستقیمی داشته باشد.

او تصریح کرد: در شرایطی که پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ بیستم به پیروزی در این دیدار نیاز مبرم دارد، تراکتور هم هنوز روی کاغذ این شانس را دارد که برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کند که این موضوع رقابت امشب این دو تیم را حساس تر از قبل خواهد کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد نتیجه این دیدار افزود: برای هر دو تیم بازی کرده ام و علاقه قلبی زیادی به هر دو تیم دارم و برایم فرقی نمی کند که کدام تیم برنده شود و امیدوارم هر تیمی واقعا استحقاق برد را داشت، بتواند در این دیدار با پیروزی زمین را ترک کند.

نصرتی درخصوص شرایط فنی دو تیم در آستانه این دیدار مهم به خبرنگار برنا گفت: از نظر فنی کفه ترازو به نفع پرسپولیس سنگین‌تر است. اگر بخواهیم دو تیم را خط به خط و پست به پست مورد بررسی قرار دهیم شرایط پرسپولیس به مراتب بهتر از تراکتور است. این در حالی است که با حضور مربی جدید تراکتور، این تیم در نتیجه گیری موفق عمل کرده و اخیرا نتایج خوبی را به دست آورده است و این موضوع می تواند جذابیت دیدار را بالاتر برده و پیش بینی نتیجه این بازی را سخت تر از قبل کند.

مدافع اسبق پرسپولیس با اشاره به برخی حواشی و بحث‌های غیرفنی و فوتبالی که در چند هفته اخیر بیش از قبل برای پرسپولیس ایجاد شده اظهار داشت: پرسپولیس چهار فصل متوالی قهرمان شده و حالا در آستانه پنجمین قهرمانی اش قرار دارد و تیمی که از نظر من و خیلی از فوتبالی ها بهترین تیم غرب آسیا محسوب می شود در حال رسیدن به رکوردی جاودانه و دور از دسترس رقبایش است، پس طبیعی است بعضی از رقبا از هر حربه و ترفندی برای جلوگیری از قهرمانی پرسپولیس استفاده کنند. رکورد دست نیافتنی پرسپولیس برای رقبا قابل تحمل نیست! در این بین پرسپولیسی ها باید هوشیار باشند و اسیر این حواشی نشوند. اگر پرسپولیس از نظر تمرکز و آرامش به مشکل نخورد، گلات قهرمانی در دسترس قرار دارد.

او با تمجید از عملکرد خط دفاعی پرسپولیس به خصوص شرایط فرشاد فرجی تصریح کرد: پرسپولیس در حال حاضر مدافعان خوب و مسلطی را در اختیار دارد و حتی غیبت سیدجلال حسینی به عنوان رهبر خط دفاعی این تیم در دیدارهای اخیر، خللی در این روند ایجاد نکرده و فرشاد فرجی به عنوان مدافع جدید ترکیب اصلی در این بازی ها بی نقص بازی کرده است. ضمن اینکه شرایط سیامک نعمتی و مهدی شیری هم در منطقه راست خط دفاع خوب است و در جناح چپ خیال گل محمدی با حضور سعید آقایی و وحید امیری راحت است. در مورد وحید باید به یک نکته اشاره کنم این است که او بازیکنی کامل، در خدمت تیم و چند پسته است که هر مربی آرزوی این را دارد تا بازیکنی مثل وحید امیری را در اختیار داشته باشد.

مدافع اسبق تیم ملی با اشاره به نتایج خوب نماینده‌های ایران در المپیک گفت: کسب مدال خوشرنگ طلا توسط جواد فروغی باعث غرور و افتخار همه ما شد و بابت این اتفاق خیلی خوشحال هستم. امیدوارم این مدال آغازی برای درخشش نماینده های ایران در المپیک باشد و بقیه اعضای کاروان تیم ایران نیز یکی پس از دیگری مدال های خوشرنگی را برای همه مردم ایران به ارمغان بیاورند. 4

نظر شما