بابت نتایج‌مان پاسخگو هستیم؛

ربیعی: تیمی هستیم که یک پنالتی هم برایش گرفته نشده است!

۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۹:۴۳:۳۷
کد خبر: ۱۲۱۰۹۷۱
ربیعی: تیمی هستیم که یک پنالتی هم برایش گرفته نشده است!
سرمربی مس رفسنجان گفت: تنها تیمی هستیم که یک پنالتی هم برایش گرفته نشده است.

به گزارش برنا؛ محمد ربیعی، سرمربی تیم مس رفسنجان، عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: هر دو تیم جایگاه خود را در لیگ تقریبا تثبیت کردند. این بازی از لحاظ ذهنی و آسایشی دور از استرس است و امیدوارم بازی را به سمت کیفیت جلو ببرد.

سرمربی مس رفسنجان عنوان کرد: فردا آخرین بازی ما در لیگ است که در رفسنجان میزبانی می‌کنیم و امیدواریم در فصل آتی در چمن طبیعی ورزشگاه صنعت مس بتوانیم میزبان تیم‌ها باشیم. این فصل سخت بود و از همه عوامل اجرایی تشکر می‌کنم که اولین تجربه را در میزبانی داشتند و امیدواریم در فصل جدید با رفع کمبودها بتوانیم در راستای اعتلای تیم گام برداریم.

او افزود: متاسفانه چند وقت است که کریم‌زاده و قائم اسلامی‌خواه را به دلیل مصدومیت نداریم و حسن جعفری هم در بازی قبلی با کارت قرمز داور مواجه شد، مربی نیستم که خیلی زیاد در رابطه با داوری صحبت کنم اما بعضی وقت‌ها اگر در رابطه با داوری بازی صحبت نشود شاید برداشت‌های غلط شود.

ربیعی بیان داشت: این را باید بگوییم که مقداری در بحث داوری در حق تیم اجحاف شده است، مشخصا بازی قبل، صحنه اخراج و کارت زرد دوم آقای جعفری را و در برنامه فوتبال برتر هم بررسی شد، کارت نداشت و همین تصمیمات می‌تواند در طول یک فصل در روند یک بازی تاثیرگذار باشد. احترام زیادی برای داوران و کمیته داوران قائل هستم. اینکه می‌خواهیم از داوران جوان استفاده کنیم خوب است اما باید عدالت هم با دقت رعایت شود که حقی از تیمی اجحاف نشود.

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: الان تیم مس رفسنجان تنها تیم ایران است در لیگ برتر که 29 بازی رسمی کرده تا این لحظه یک پنالتی هم برای این تیم گرفته نشده است، گلایه‌ای ندارم اما بابت نتایج‌مان پاسخگو هستیم اما اگر به جدول نگاه بیندازید فاصله تیم‌ها در جدول با یک سه امتیاز، سه تا چهار رتبه بالا و پایین می‌شود. اگر سه تیم اول را جدا کنیم مابقی تیم‌ها با فاصله چهار تا شش امتیاز قرار دارند و اگر با یک پنالتی یک بازی را ببرید چند رتبه در جایگاه جابه‌جا می‌شوند.

او خاطرنشان کرد: این تیم الان 33 امتیاز گرفته و تا حالا یک پنالتی برایش گرفته نشده است. در دیدار با نفت آبادان اصلا حق جعفری دو کارت زرد و اخراج نبود. در آن دیدار، بازی کم موقعیتی بود. وظیفه دارم از حق تیم خودم دفاع کنم و کمیته داوران که قابل احترام هستند می‌خواهم نهایت انصاف و عدالت را در حق تیم داشته باشند.

نظر شما