نساجی مازندران- استقلال تهران؛

انتقام از نوع فینال جام حذفی

۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۲۱۰۹۸۴
انتقام از نوع فینال جام حذفی
در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال امشب تیم استقلال در قائمشهر به مصاف نساجی می‌رود.

به گزارش برنا؛ شاگردان فرهاد مجیدی در فاصله یک هفته مانده تا پایان لیگ در حالی که سهمیه آسیایی شان از طریق کسب عنوان سومی در لیگ قطعی شده، در دیداری تشریفاتی و البته انتقامی به مصاف نساجی مازندران می روند که با ساکت الهامی توانست از خطر سقوط به لیگ دسته اول فرار کند.

با توجه به اینکه هم استقلال توانسته سهمیه خود را قطعی کند هم نساجی دیگر با خطر سقوط روبرو نیست، روی کاغذ این بازی اهمیت خاصی ندارد منتهی این بازی برای آبی‌ها که فقط با یک جلسه تمرین راهی قائمشهر شدند، به یک دلیل مهم است.

فرهاد مجیدی و استقلال از آخرین تقابلشان با ساکت الهامی خاطره خوبی ندارند چرا که الهامی فصل قبل با تراکتور توانست در فینال جام حذفی حریفش را شکست دهد و مانع رسیدن استقلال به جام شود تا فرهاد مجیدی بدون کسب جام از استقلال برود و حالا مجیدی به دنبال بردن یکی دیگر از مربیان استقلالی شاغل در لیگ برتر است و باید دید الهامی چنین اجازه‌ای به او خواهد داد یا اینکه برای دومین بازی متوالی از سد مجیدی و استقلال خواهد گذشت؟

سرمربی جوان استقلال که نسبت به آن زمان باتجربه تر شده، حالا برای گرفتن انتقام بازی فینال حذفی سال گذشته مقابل نساجی الهامی تیمش را به زمین می فرستد تا بتواند به روند بردهای متوالی اش ادامه بدهد.

البته استقلال و نساجی شرایط متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. استقلالی ها طی روزهای گذشته هیچ جلسه تمرینی نداشتند و بدون تمرین به قائمشهر سفر کردند. از طرفی نساجی بعد از موفقیت های هفته های گذشته در بهترین فرم خود قرار دارد. نساجی که بقایش در لیگ برتر هم قطعی شده حالا با خیال آسوده به دنبال اعاده حیثیت مقابل استقلال است.

برهمین اساس به نظر می رسد شاهد تقابل جذابی میان شاگردان فرهاد مجیدی و ساکت الهامی باشیم. فارغ از مسائل فینال حذفی سال گذشته تقابل ساکت الهامی به عنوان یک استقلالی سابق با آبی های پایتخت هم قابل توجه است که باید دید در نهایت به سود کدام به پایان می رسد.

نکته جالب درباره استقلال و مجیدی این است که این سرمربی از همه مربیان و تیم هایی که در فصل گذشته یا نیم فصل اول خودش و فکری به آنها باخته اند انتقام گرفته و این بار هم می خواهد از الهامی انتقام بگیرد. در حال حاضر نساجی با 32 امتیاز دوازدهم است و استقلال 53 امتیازی تیم سوم جدول. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز