هادی شکوری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دلیل نتایج خوب استقلال همدلی و اتحاد است/ مشکلات بین کادر فنی و مدیریت برطرف شود

۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۱۱۰۰۵
دلیل نتایج خوب استقلال همدلی و اتحاد است/ مشکلات بین کادر فنی و مدیریت برطرف شود
مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: قطعا اصلی‌ترین و مهم‌ترین عاملی که باعث شده بازیکنان استقلال در این شرایط سخت و بحرانی همدل باشند فرهاد مجیدی است.

هادی شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: خوشبختانه استقلال از نظر کسب نتایج خوب در بهترین شرایط قرار دارد. این تیم هفته گذشته در یکی از مهم ترین بازی های این فصل پرسپولیس را شکست داد تا هم انتقام شکست دور برگشت را گرفته باشد هم اینکه به نیمه نهایی جام حذفی رسیده باشد. این برد یک جورهایی انگیزه و اعتماد به نفس استقلالی ها را هم بالا برد و نشان داد در سخت ترین شرایط می توان کارهای بزرگ انجام داد.

او ادامه داد: مهم ترین نکته درباره شرایط استقلال این است که نتایج خوب تیم در روزهای بد مدیریتی و شرایط مالی بحرانی اتفاق افتاده است. به نظر من تنها عامل این موضوع همدلی و اتحاد بین بازیکنان و کادر فنی استقلال است که با شرایط مدیریتی باشگاه، همدلی میان بازیکنان باعث رقم خوردن نتایج خوبی شده است. قطعا اصلی ترین و مهم ترین عاملی که باعث شده بازیکنان در این شرایط سخت و بحرانی همدل باشند فرهاد مجیدی است. او بچه‌ها را همدل کرده و زمانی که یک بازیکن برای مربی خود هر کاری می‌کند، تیم نتیجه می‌گیرد. وضعیت برعکس این هم وجود دارد و زمانی که یک بازیکن احساس کند مربی پشت او نیست، تمام تلاش خود را در زمین نمی‌کند.

شکوری در ادامه با اشاره به دیدارهای سخت استقلال بیان کرد: لیگ برای استقلال تمام شده و سهمیه هم قطعی شده است. الان استقلال باید همه تمرکز خود را روی ادامه جام حذفی و لیگ قهرمانان بگذارد. به نظر من استقلال با توجه به تیم های صعود کننده به جام حذفی اصلی ترین شانس قهرمانی است و می تواند اتفاق تلخ در فینال جام حذفی سال گذشته را جبران کند. امیدوارم شرایط تیم هرچه سریعتر بهتر و مشکلات بین کادر فنی و مدیریت برطرف شود. استقلال دیدار با الهلال را در پیش دارد در حالی که این تیم هر روز قوی تر می شود اما استقلال قراردادها را تمدید نکرده و همین باعث نگرانی هواداران شده است.

مدافع اسبق استقلال با اشاره به دیدار این تیم مقابل نساجی گفت: بازی حساسیت خاصی برای استقلال ندارد. با این حال آبی ها به دنبال حفظ روند خوبشان در هفته های گذشته هستند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز