احمد دنیا مالی:

هیات تنیس منطقه آزاد انزلی برنامه‌های توسعه‌ای خوبی داشته است

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۷:۲۱
کد خبر: ۱۲۱۱۳۴۴
هیات تنیس منطقه آزاد انزلی برنامه‌های توسعه‌ای خوبی داشته است
نماینده مردم شهرستان انزلی از فعالیت های هیات تنیس منطقه آزاد انزلی در راستای توسعه تنیس در ابعاد همگانی و قهرمانی ابراز رضایت کرد.

به گزارش برنا، گلناز عبدالپناه رییس هیات تنیس منطقه آزاد انزلی در دیدار با احمد دنیا مالی نماینده مردم شهرستان انزلی و از مدیران موفق و باسابقه ورزش کشور، گزارشی از فعالیت‌های اخیر این هیات و برنامه‌های پیش رو در ابعاد مختلف را ارائه داد.

احمد دنیا مالی در این دیدار با ابراز رضایت از  میزبانی هیات تنیس منطقه آزاد انزلی در اولین دوره رقابت های لیگ تنیس ساحلی کشور گفت: هیات تنیس منطقه آزاد انزلی برنامه ریزی خوبی برای رشته تنیس داشته و به خوبی از طرفیت های موجود ساحلی در این منطقه در راستای توسعه این رشته بهره برده و میزبانی رویدادهای بین المللی را هم در دستور کار قرارداده که در نوع خود ارزشمند است.

نماینده مردم شهرستان انزلی برنامه‌های همگانی این هیات را ستود و تصریح کرد: هیات تنیس منطقه آزاد انزلی در مدت کوتاهی که از فعالیت آن می گذرد برنامه های خوبی را داشته که برای استمرار در این حرکت رو‌ به رشد، برنامه های توسعه ای این هیات را مورد حمایت قرار می دهیم و پیگیری لازم برای در اختیار قرار گرفتن زمین های تنیس به منظور اجرای برنامه ها و احداث مجموعه فاخر تنیس برای این هیات انجام خواهد شد.

نظر شما