نبی‌اله باقری‌ها در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برتری قرمزپوشان محسوس بود/ عبدی ناجی پرسپولیس شد/ تیم گل‌محمدی می‌تواند گلات قهرمانی را جشن بگیرد

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۲۳:۴۰:۳۰
کد خبر: ۱۲۱۱۴۶۸
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به قهرمانی این تیم در لیگ برتر باور دارد.

نبی‌اله باقری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی مهم پرسپولیس برابر تراکتور و کسب برد مقابل این تیم اظهار داشت: حساسیت بازی برای پرسپولیس بالا بود و این حساسیت در کیفیت بازی در نیمه اول کاملا مشخص بود. علاوه بر این بازی بسته تراکتور کار را برای قرمزها سخت کرده بود تا با وجود برتری محسوس پرسپولیس در نیمه اول این تیم نتواند برتری فنی خود را به برتری عددی تبدیل کند. 

او افزود: شرایط به گونه ای بود که باید نیمه اول این بازی را نیمه بدشانسی پرسپولیس نامید چرا که این تیم در 45 دقیقه اول چند موقعیت خوب داشت که تبدیل به گل نشد وگرنه اگر شانس با تیم گل محمدی یار بود این تیم نیمه را با برد به رختکن می رفت. پرسپولیس اصرار زیادی ارسال از جناحین داشت که در این مسیر موفق نبود و نتوانست روی ارسال از کنار برتری خود را به حریفش دیکته کند.

باقری‌ها درخصوص شرایط پرسپولیس در نیمه دوم این دیدار به خبرنگار برنا گفت: با شروع نیمه دوم روی یک غافلگیری پرسپولیس گل را دریافت کرد اما خیلی زود توانست با کامبک تماشایی به بازی برگردد. 

این پیشکسوت افزود: پرسپولیس در نیمه دوم کاملا حساب شده کار کرد. تغییر شرایط پرسپولیس در حالی رقم خورد که این تیم با توجه به تجربه بالا و تغییر شیوه بازی خیلی به موقع به گل تساوی دست پیدا کرد و پس از آن هم با توجه به انگیزه ای که برای پیروزی داشت، به تلاش خود ادامه داد و در نهایت با بازی حساب شده برد ارزشمندی را به دست آورد.

باقری‌ها گفت: پرسپولیس در نیمه دوم دوباره همان بازی همیشگی خود یعنی انجام بازی های ترکیبی در کنار و ایجاد برتری عددی و دور زدن حریف را ادامه داد و روی برنامه ها صاحب موقعیت شد و فشار لازم را به تراکتور آورد و توانست با برتری 3 بر یک به پیروزی برسد.

او ضمن تمجید از عملکرد مهدی عبدی عنوان کرد: عبدی بازیکنی است که هر وقت تیم تحت فشار بوده در نقش ناجی پرسپولیس ظاهر شده است. او با گل به موقع در این دیدار شرایط بازی را به سود پرسپولیس عوض کرد. به نظرم عبدی در این بازی منجی شد، بازیکن بی حاشیه ای که همیشه در خدمت تیم بوده و در این دیدار هم سهم ویژه ای در پیروزی پرسپولیس داشت. 

پیشکسوت پرسپولیس گفت: جا دارد این برد را به هواداران تبریک بگویم. با این پیروزی پرسپولیس شانس بالایی برای قهرمانی و گلات دارد که این اتفاق یک رکورد رویایی برای پرسپولیس محسوب می شود. 4

نظر شما