بازی‌های المپیک توکیو؛

ثبت دومین پیروزی برای والیبالیست‌های ایران

۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۵:۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۲۱۱۴۸۶
ثبت دومین پیروزی برای والیبالیست‌های ایران
تیم ملی والیبال کشورمان مقابل حریف خود به برتری رسید.

به گزارش برنا؛ دومین روز مسابقات والیبال مردان المپیک توکیو از صبح امروز آغاز شد. تیم ملی ایران در نخستین مسابقه روز دوم گروه مردان به مصاف ونزوئلا رفت و این تیم را سه بر صفر از پیش رو برداشت تا به دومین برد خود در مرحله گروهی این رقابت‌ها دست یابد. 

ملی‌پوشان ایران در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 20 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند و با 5 امتیاز از دو برد به صدر جدول گروه A صعود کردند. ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، علی‌اصغر مجرد، امیر غفور، میثم صالحی و مسعود غلامی در منطقه یک تا شش زمین استفاده کرد و مهدی مرندی نیز لیبروی تیم ایران بود. 

آرمان صالحی، مرتضی شریفی، صابر کاظمی و جواد کریمی نیز در جریان بازی از سوی سرمربی تیم ملی والیبال ایران به زمین فرا خوانده شدند. در این بازی تیم ایران در مجموع 75 پوئن شامل 39 امتیاز حمله، 10 امتیاز دفاع، سه امتیاز سرویس و 23 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. در طرف مقابل تیم ونزوئلا هم 55 پوئن شامل 38 امتیاز حمله، 6 امتیاز دفاع، یک امتیاز سرویس و 10 امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران کسب کرد.

ملی‌پوشان کشورمان در همه این فاکتورها عملکرد بهتری نسبت به حریف خود داشتند. امیر غفور بازیکن تیم ایران با کسب 16 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد و ویلنر ریواس هم با کسب 15 پوئن، بیشترین امتیاز را برای تیم ونزوئلا به دست آورد. غفور در این دیدار 13 امتیاز از حمله، 1 امتیاز از دفاع و 2 امتیاز در سرویس به دست آورد. 

تیم ملی والیبال ایران که در نخستین مسابقه خود موفق به شکست 3 بر 2 لهستان شده بود، ساعت چهار و 30 دقیقه بامداد روز چهارشنبه ششم مرداد در سومین مسابقه مرحله گروهی خود در المپیک به مصاف کانادا خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز