محمد برزگر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

همه مجبورند گلات قهرمانی‌مان را ببینند/ پرسپولیس نیازی به راه دادن پیکان ندارد/ به نظر کادر فنی احترام بگذاریم

۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۱۲۴۰۳
همه مجبورند گلات قهرمانی‌مان را ببینند/ پرسپولیس نیازی به راه دادن پیکان ندارد/ به نظر کادر فنی احترام بگذاریم
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: مهدی تارتار انسان با وجدان و سالمی است که اهل این کارها نیست.

محمد برزگر در گفت وگو با خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس در آستانه آخرین دیدار این تیم در لیگ بیستم اظهار داشت: همه چیز برای قهرمانی دیگری برای پرسپولیس مهیا است و این تیم با ثبت یک پیروزی دیگر می تواند تاریخی ترین قهرمانی اش در سال های اخیر را جشن بگیرد.

او درخصوص بازی اخیر سرخ ها برابر تراکتور تصریح کرد: پرسپولیس در آن دیدار با نمایش خوبی که داشت، توانست به حقش برسد و پیروزی دیگری را به دست آورد. این تیم با وجود این که با گل دقایق ابتدایی نیمه دوم غافلگیر شده بود اما خیلی مسلط و خونسرد کار خود را ادامه داد و موفق شد کامبک تماشایی را داشته باشد. در آن دیدار پرسپولیس به خوبی نقاط ضعف و قوت حریفش را شناسایی کرده بود و توانست با شناخت خوب از حریف به این پیروزی مهم دست پیدا کند و یک گام دیگر به سمت قهرمانی بردارد.

 پیشکسوت پرسپولیس درمورد فشارهای اخیر روی سرخ ها و تاثیر آن روی روند کاری و فنی این تیم به خبرنگار برنا گفت: طبیعی است هر چه به هفته های پایانی فصل نزدیک تر شویم فشار روی تیم های بالا و پایین جدول بیشتر می شود و این فشارها می تواند تاثیرات مخربی را روی این تیم ها داشته باشد اما خوشبختانه این اتفاق برای پرسپولیس رخ نداده است و بچه ها کاملا حرفه ای و بدون توجه به حواشی و تخریب ها روی بازی و کار خودشان تمرکز دارند. الان پرسپولیس نیازی به فکر کردن به نتایج بازی های تیم های دیگر یا سنگ اندازی های برخی رقبا ندارد و می تواند با پیروزی در بازی آخرش تاریخ سازی کند. تیمی که تجربه بازی های آسیایی و بین المللی را دارد با این سنگ اندازی ها به حاشیه نمی رود. طبیعی است که خیلی ها دوست ندارند که گلات قهرمانی پرسپولیس را ببینند اما چاره ای ندارد و مجبورند آن را تماشا کنند!

برزگر درخصوص فشارهایی که به پیکان و مهدی تارتار وارد می شود، تاکید کرد: مهدی تارتار انسان با وجدان و سالمی است که اهل این کارها نیست. به نظر من پرسپولیس اصلا نیازی به راه دادن پیکان ندارد. با شناختی که از تیم یحیی دارم مطمئن هستم که این بازی را با اختلاف می برد و با پیروزی شیرینی جشن قهرمانی را برپا می کند. 

چپ پای اسبق سرخ ها در مورد حضور وحید امیری در دفاع چپ و کارآیی او در این منطقه خاطرنشان کرد: به هر حال کادر فنی پرسپولیس بهترین شناخت را از نیروهای خود دارد و بهترین تصمیم را در این خصوص اتخاذ می کند. پرسپولیس در این منطقه بازیکن خوبی به نام سعید آقایی دارد که نشان داده است مهره موثری برای پرسپولیس است، با این وجود به اعتقاد من باید به نظر کادر فنی برای انتخاب امیری در دفاع چپ احترام گذاشت. 

او در پایان در مورد حضورش در برنامه ستاره ساز و همکاری اش با این گروه فوتبالی گفت: مدتی است همکاری ام را با گروه ستاره ساز آغاز کرده ام و در کنار رضا شاهرودی کار می کنم و جا دارد از او تشکر ویژه ای داشته باشم. به هر صورت تلاش این مجموعه این است در فصل سوم با بهترین شرایط کار کنیم و بتوانیم مثل گذشته استعدادهای خوب فوتبالی را شناسایی کرده و آنها را معرفی کنیم. 4

نظر شما
پرونده ویژه