رضا مهدی‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

حمایت از بوکس فقط به المپیک ختم نشود/ در صورت برد شه‌بخش یک قدم به تاریخ‌سازی نزدیک خواهیم شد

۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۱۲۴۶۴
حمایت از بوکس فقط به المپیک ختم نشود/ در صورت برد شه‌بخش یک قدم به تاریخ‌سازی نزدیک خواهیم شد
مربی بوکس گفت: حمایت از بوکس فقط به المپیک ختم نشود.

رضا مهدی‌پور، مربی بوکس درباره عملکرد تیم‌ ملی بوکس در سی و دومین دوره بازی‌های المپیک توکیو در گفت‌ وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: متاسفانه شاهین موسوی در همان بازی نخست حذف شد در حالی که یکی از بوکسورهایی بود که امید به مدال آوری او داشتیم. البته حریف او بسیار حریف سرسختی بود هر چند که قبلا هم از سد این بوکسور ژاپنی عبور کرده بود ولی اینجا بخاطر میزبان بودن شهر این ورزشکار نظر ما این است که داوری بیشتر سمت نماینده خودی را گرفت. در راند اول واقعا خوب نبود اما راند دوم و سوم امتیازها برای شاهین بود که متاسفانه داورها امتیاز را به رقیب دادند.

او خاطرنشان کرد: حالا تنها نماینده ما امروز به مصاف حریف کوبایی خواهد رفت. بازیکنی که هم مدال جهانی دارد و هم مدال المپیک اما دانیال هم بسیار باهوش است و امیدوارم که برنده باشد. در این صورت می توان به تاریخ سازی بوکس ایران در المپیک نزدیک شد.

این مربی بوکس در پایان گفت: بوکس ما واقعا ارزش بالایی دارد، استعداد داریم اما این کافی نیست. اینطور نباشد که مدال نگرفتیم آن را رها کنیم. بوکس باید مورد توجه باشد هم از نظر مالی و هم سایر موارد. این مدت قدم های خوبی برداشته شد ولی امیدوارم بعد از المپیک هم ادامه پیدا کند. 

نظر شما
پرونده ویژه