ناصر محمدخانی:

از انضباط و قدرت پرسپولیس لذت می‌برم/ هواداران گل کاشتند

۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۰۹:۴۶:۱۷
کد خبر: ۱۲۱۲۵۶۷
مهاجم سابق پرسپولیس گفت: از انضباط و قدرت پرسپولیس لذت می‌برم، هواداران گل کاشتند.

به گزارش برنا، ناصر محمدخانی، با اشاره به برتری 3 بر یک سرخپوشان ایران مقابل تراکتور در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی بسیار خوب، جاندار و جذابی را از هر دو تیم دیدیم. یک رقابت سالم و پر از هیجان که اتفاقات زیادی در دل خود داشت و در نهایت با برد تیم محبوبم به اتمام رسید.

وی افزود: همه ما باید پرسپولیس را تحسین کنیم. من از انضباط و قدرت تیم لذت می‌برم. پرسپولیس در این فصل، کم‌ نوسان‌ترین باشگاه ایرانی بود که حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در سوپرجام را تجربه کرد. دربی برگشت را برد و سه مرتبه موفق شد مقابل تیم قدرتمندی مثل تراکتور به برتری برسد. این مسائل نشان می‌دهد پرسپولیس در طول فصل، همواره در بهترین شرایط خود بود. البته فراموش نکنیم در کنار دانش و شخصیتی که گل‌محمدی و همکارانش نشان دادند، تلاش بازیکنان و حمایت خوب از جانب مدیریت هم دیده شد. هواداران پرسپولیس هم گل کاشتند.

مهاجم سرشناس دهه 60 و 70 پرسپولیس در ادامه، گفت: دوست دارم این تیم را با تیم خودمان در دهه 60 مقایسه کنم. آن زمان هم ما می‌توانستیم دو، سه سال پشت سر هم قهرمان شویم اما کسب پنج قهرمانی واقعا جذاب و شیرین است. امیدوارم روز جمعه، پرسپولیس بتواند از سد پیکان عبور کند و یک قهرمانی دیگر به تاریخ باشگاه اضافه شود. بازیکنان باید بدانند در یک مقطع تاریخی حساس قرار گرفته‌اند و نیاز است که بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذارند و در گام آخر هم اقتدار تیم را نشان دهند.

محمدخانی سپس به تحسین گل‌محمدی پرداخت و اضافه کرد: آن زمان که به عنوان مربی در پرسپولیس فعالیت می‌کردم، یحیی بازیکن من بود و از او شناخت خوبی دارم. یحیی فردی منطقی، کم حاشیه و باهوش است که تیمی شبیه به شخصیت خودش را ساخت. او دقیقا می‌داند که از مربی‌گری چه می‌خواهد و به همین علت موفق است. می‌بینید که با یک تعویض، روند بازی را تغییر می‌دهد و در هر شرایطی، تیمش با انگیزه و فنی بازی می‌کند. با حضور او و بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، احمد نوراللهی و... تیم ما همیشه در صدرجدول است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در خصوص شرایط مهدی عبدی تصریح کرد: به عقیده من عبدی در حال تبدیل شدن به یک مهاجم کامل است. او را یک استعداد واقعی می‌دانم و معتقدم جای پیشرفت زیادی دارد. عبدی از قدرت جوانی خود به خوبی استفاده می‌کند و در لحظات حساس، تصمیمات مفیدی می‌گیرد. عبدی مهاجمی چارچوب‌شناس و در خدمت تیم است اما باید از حواشی دور بماند. او در کنار باقی بازیکنان خط حمله مثل شهریار مغانلو، عیسی آل‌کثیر، مهدی ترابی و سایر بچه‌ها، یک تیم بسیار قدرتمند را تشکیل داده‌اند که هواداران از دیدن بازی‌های این تیم لذت می‌برند.

محمدخانی در نهایت گفت: این پرسپولیس را در حد قهرمانی آسیا می‌دانم. تیم ما آن قدر قوی است که می‌توانیم با خیال راحت بازی‌هایش را نگاه کنیم. این تیم ایده‌های خوب و مفیدی دارد و باید بیش از اینها حمایت شود تا به امید خدا، بتواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا بازگردد و این بار کار را تمام کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز