بهنام محمودی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

کانادا فراتر از انتظار ظاهر شد/ امیدوارم بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم

۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۱۲۸۹۹
کانادا فراتر از انتظار ظاهر شد/ امیدوارم بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم
کارشناس والیبال گفت: امیدوارم بتوانیم به مرحله بعدی مسابقات صعود کنیم.

ملی پوشان والیبال ایران که دو دیدار نخست خود در سی و دومین بازیهای المپیک را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند در سومین دیدار غافلگیر شدند و برابر کانادا تن به شکست «بدی» دادند.

تیم ملی والیبال ایران که در دیدار نخست برابر تیم قدرتمند لهستان به پیروزی رسیده بود و در دومین دیدار ونزوئلا را هم شکست داده بود، از ساعت ۴:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه در سومین دیدار خود به مصاف تیم ملی کانادا رفت و تن به شکست ۳ بر صفر داد.

بهنام محمودی، کارشناس والیبال درباره ارزیابی خود از عمکلرد تیم ملی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: تیم ایران در برابر لهستان فوق العاده ظاهر شد و به تک تک بازیکنان تیم و کاد رفنی خسته نباشید می گویم. نتیجه بازی مقابل ونزئلا هم تقریبا قابل پیش بینی بود اما برابر کانادا واقعا غافلگیر شدیم.

او ادامه داد: انتظار برد داشتیم. البته تیم ما بسیار خوب بازی کرد اما تیم حریف با برنامه تر از ما بود و نتیجه را هم به خود اختصاص داد. دو بازی سخت دیگر باقی مانده امیدوارم که بچه ها این سه بازی را فراموش کنند و به بازی با ایتالیا فکر کنند.

محمودی گفت: ما قبلا هم تجربه شکست ایتالیا را داشتیم و الان هم اگر هماهنگی لازم را داشته باشیم می توانیم برنده شویم. امیدوارم در نهایت مقابل ژاپن هم پیروز شویم تا به عنوان تیم اول و یا دوم به مرحله بعد مسابقات صعود کنیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز