پیکان تهران- پرسپولیس تهران؛

امضای پرسپولیس پای گلات قهرمانی؟!

۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۱۳۰۹۸
امضای پرسپولیس پای گلات قهرمانی؟!
تیم پرسپولیس در جنگ قهرمانی و رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی‌اش 90 دقیقه ویژه را پیش روی خود می‌بیند.

به گزارش برنا؛ التهاب در لیگ برتر فوتبال برای قهرمانی به اوج رسیده و در 90 دقیقه تماشایی در شهرقدس تیم فوتبال پرسپولیس برای دفاع از عنوان سال های اخیر خود و رقابت برابر پیکان به میدان می رود.

پرسپولیس و پیکان در هفته سی‌ام لیگ برتر در ایستگاه آخر از لیگ بیستم در حالی به مصاف هم می روند که سرخ پوشان پایتخت با 64 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و برای پنجمین قهرمانی متوالی لیگ به میدان می‌روند و تیم پیکان با 40 امتیاز در رده هفتم جدول جای گرفته است.

با نگاهی به جدول  رده بندی، مشخص می شود پرسپولیس با 29 بازی، 18 برد، 10 مساوی، یک باخت، 45 گل زده، 14 گل خورده، تفاضل 31+ و 64 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و در فاصله دو امتیازی برابر تنها رقیب خود در کورس قهرمانی است و با پیروزی احتمالی برابر پیکان بدون اما و اگر جام را مال خود خواهد کرد، اتفاقی که  می تواند نتیجه بازی استقلال و سپاهان را در معرفی قهرمانی دوره بیستم لیگ برتر بی اثر کند و جام مثل چهار دوره قبل برفراز دستان سیدجلال حسینی کاپیتان باتجربه سرخ ها به رقص در آید.

پرسپولیس که در بازی رفت موفق شد با یک گل پیکان را شکست دهد در حالی برای دیدار برگشت خود مقابل شاگردان تارتار آماده می کند که غیبت کمال کامیابی نیا و علی شجاعی در این دیدار قطعی است و دیگر شاگردان یحیی برای همراهی پرسپولیس در این بازی مشکل خاصی ندارند. این در شرایطی است که در آن سوی میدان پیکانی ها بدون محروم و مصدوم برای این بازی مهیا شده اند، تیمی که هفته قبل برابر تیم سقوط کرده ماشین سازی با برتری قاطع 5 بر 0 به پیروزی دست پیدا کرد تا بدین ترتیب حریف سرخ ها در آستانه دیدار برابر پرسپولیس با 29 بازی، 9 برد، 13 تساوی، 7 باخت، 32 گل زده، 28 گل خورده، تفاضل 4+ و 40 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی جای بگیرد.

تقابل پرسپولیس و مهدی تارتار در این دیدار می تواند از جذابیت های ویژه ای برخوردار باشد، اگر چه شاید خیلی ها بخواهند تقابل این مربی پرسپولیسی را در یکی از حساس ترین بازی های هفته پایانی را با حرف و حدیث هایی به چالش بکشند اما تارتار در سال های قبل هم نشان داده شرافت فوتبالی اش را در همه حال رعایت می کند و پرسپولیسی ها هم برای باقی نگذاشتن حرف و حدیثی با تمام قوا برای برد در این دیدار تلاش خواهند کرد.

دیدار پیکان و پرسپولیس در هفته سی ام لیگ امشب از ساعت 21:15 دقیقه با قضاوت موعود بنیادی فر در ورزشگاه شهرقدس برگزار می شود. 3/5

نظر شما